Oorspronkelijk geplaatst door Timmie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto Wassen help!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenmijn oplossing, spuit een blank vernislaagje op over de rand van u velg.
problem solved.
Na een paar maand schilferd alle lak eraf .
Enige optie is wintervelgen plaatsen ,kost wel iets maar is goedkoper dan je mooie gepolijste velgen te moeten vervangen na de winter !!!
1x strooizout erop en ze zijn onherroepelijk beschadigd !
Comment
-
de hele velg mag natuurlijk ook. ( alleen kan het zijn dat matzwart ineens wat minder mat wordt )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Abarth 500 Bekijk Berichtenjah ik ken nog een beter oplossing , ik ga ermee terug na de garage want ik heb garantie erop dan zeg ik gewoon hoe kan dat al na 1000 km en dan krijg nieuwe of ze moeten die herstellen ( als nieuw)
dezelfde reden waarom je op chroomvelgen geen garantie krijgt als je er in de winter mee door het zout baggert.
die mannen weten ook best wanneer een velg beschadigd is door hen, door de borduur of door het zout hoor.
als je bij mij een auto zou kopen zou het toch ni waar zijn hoor.
das zoals die manne die op een maand tijd een joint de culasse rijden en denken da ze dan nog garantie krijgen.
maarjah, je kan altijd proberen als je je daar beter bij voelt.Last edited by Timmie; 19/12/2009, 18:33.
Comment
Comment