Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Wassen help!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    mijn oplossing, spuit een blank vernislaagje op over de rand van u velg.
    problem solved.
    kun je even uitleggen waarom alleen op de rond van de velg ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      mijn oplossing, spuit een blank vernislaagje op over de rand van u velg.
      problem solved.
      Als het gepolijste velgen betreft kan je dit wel vergeten ,blanke lak hecht zo goed als niet op een gepolijst oppervlak .
      Na een paar maand schilferd alle lak eraf .

Enige optie is wintervelgen plaatsen ,kost wel iets maar is goedkoper dan je mooie gepolijste velgen te moeten vervangen na de winter !!!
      1x strooizout erop en ze zijn onherroepelijk beschadigd !

Comment

de hele velg mag natuurlijk ook. ( alleen kan het zijn dat matzwart ineens wat minder mat wordt )

Comment

jah ik ken nog een beter oplossing , ik ga ermee terug na de garage want ik heb garantie erop dan zeg ik gewoon hoe kan dat al na 1000 km en dan krijg nieuwe of ze moeten die herstellen ( als nieuw)

Comment

normaal moeten ze het toch vergoeden denk ik , is niet meer dan juist...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abarth 500 Bekijk Berichten
              jah ik ken nog een beter oplossing , ik ga ermee terug na de garage want ik heb garantie erop dan zeg ik gewoon hoe kan dat al na 1000 km en dan krijg nieuwe of ze moeten die herstellen ( als nieuw)
              en dan zeggen zij, geen garantie op deze velgen als je er mee door zout gaat baggeren.
              dezelfde reden waarom je op chroomvelgen geen garantie krijgt als je er in de winter mee door het zout baggert.

die mannen weten ook best wanneer een velg beschadigd is door hen, door de borduur of door het zout hoor.
              als je bij mij een auto zou kopen zou het toch ni waar zijn hoor.

das zoals die manne die op een maand tijd een joint de culasse rijden en denken da ze dan nog garantie krijgen.

maarjah, je kan altijd proberen als je je daar beter bij voelt.
              Last edited by Timmie; 19/12/2009, 18:33.

Comment

ja misschien heeft mijn abarth ook een vlieg optie , ... ik denk dat het normaal is dat iemand ooit eens door zout moet rijden ....

Comment

Het ENIGE juiste antwoord is reeds meerdere malen gegeven. Niet in het zout rijden met deze velgen. Helaas is dat de enige oplossing.

Comment

Working...
                  X