Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu staat daar een andere auto dus staat mijn auto buiten.
Geen probleem: motor starten, zetelverwarming op, achterruitverwarming op, blazer op de voorruit op, emmertje ijskoud regenwater vullen (zéker geen warm water!!), ruitenwisser opzetten, emmertje leegkappen, emmertje binnenzetten, wegrijden! Tegen dan is mijn zetel al mooi warm dus nooit een probleem!
2 binnen en 3 buiten. Deze die binnen staan worden dan nog meestal niet gebruikt
Auto laten draaien en wachten tot alles lekker warm is
En als er een auto binnen komt met sneeuw op; water loopt weg en de rest droogt op. Is geen garage die in het huis uitkomt. Hij hangt wel aan het huis , maar de deur komt uit op het terras, de tuin. Dus maakt niet veel uit als hij nat is.
Bij ons wel en daar wringt het schoentje , want wij komen altijd binnen ( of buiten )
via de garage dus kunnen we niet anders of het water weg te trekken en de garage wat proper te maken
De MINI en de 190 staan in een garagebox, de lease-Octavia buiten. 's Morgens wel koud om in te stappen, even laten 'warm'draaien terwijl ik het ijs/ de sneeuw van de ramen doe. Ik gebruik wel geen krabber uit schrik dat ik krassen zou maken... .
Vriend van mij heeft een Porsche 997 Carrera en die slaapt altijd buiten wegens geen garage
+ de auto is niet omnium ...
Ik zou niet op mijn gemak slapen denk ik
De mijne staat altijd langs de straat, maar da's geen probleem voor als 'ie 's morgens onder sneeuw/ ijs zit: opstaan, douchke pakken, aankleden, naar buiten om de auto te starten en warm te laten draaien indien 'ie bevroren staat, naar binnen om wat te ontbijten, na een kleine 10min. weer naar buiten om te vertrekken in een gezellig warme en ijsvrije auto. Ja, 't is misschien niet het meest optimale voor de motor, maar dat kan mij eerlijk gezegd gestolen worden... als 'ie na 280k km nog geen problemen gegeven heeft, zal 't wel niet zó erg zijn, denk ik dan.
De MG van mijn ma staat ook altijd buiten, alhoewel 'ie beter binnen zou staan gezien 't toch Engels is en zo. Maar de garage is voor de Benz van de pa... dat CDI-onding 's morgens laten warmdraaien is niet bepaald aangenaam voor de buren op 't vlak van geluid en geur, dus die zetten we maar binnen als ze vrieskou aankondigen.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik wilde en ik moest een grote dubbele garage hebben toen we bouwden maar moest ik het opnieuw doen was het 1 grote garage ( bv 4 op 7m ) en een grote carport voor naast de woning waar de dagelijkse auto dan zou staan ...
Lekker uit de wind en de regen/sneeuw .
moest ik het herdoen, ik zet een dubbele carport en geen vaste garage meer
Onze garage is nu de speelkamer: al het speelgoed van onze 3 gasten zit daar. Een soort mega grote kast als het ware
Een toy room...
Onder de carport staat de aanhangwagen en de wagen van m'n vrouw (roestende wielkasten staan best wat droger), de mijne slaapt buiten. Maar aangezien ik een zweedse megacentrale als verwarming heb, is dat ook niet zo erg
En het van m'n dealer gekregen ruitenscherm plaats ik op de voorruit als er vermoeden is op vorst.
Wanneer de aanhanger helemaal 't eind staat, en m'n vrouw haar auto er knal tegen, kan ik nog net m'n achterruit er onder krijgen, en de linkerkant blijft min of meer vrij door de sparren ernaast.
moest ik het herdoen, ik zet een dubbele carport en geen vaste garage meer
Onze garage is nu de speelkamer: al het speelgoed van onze 3 gasten zit daar. Een soort mega grote kast als het ware
Een toy room...
Onder de carport staat de aanhangwagen en de wagen van m'n vrouw (roestende wielkasten staan best wat droger), de mijne slaapt buiten. Maar aangezien ik een zweedse megacentrale als verwarming heb, is dat ook niet zo erg
En het van m'n dealer gekregen ruitenscherm plaats ik op de voorruit als er vermoeden is op vorst.
Wanneer de aanhanger helemaal 't eind staat, en m'n vrouw haar auto er knal tegen, kan ik nog net m'n achterruit er onder krijgen, en de linkerkant blijft min of meer vrij door de sparren ernaast.
Ik heb de foto's van uwen carport gezien Nikske , bere sjiek jong ( niet op mijn taalgebruik letten want mijn dochter van 12 was de hele dag bij mij )
En zoiets zou ik ook wel willen hoor ipv een garage
Ik heb de foto's van uwen carport gezien Nikske , bere sjiek jong ( niet op mijn taalgebruik letten want mijn dochter van 12 was de hele dag bij mij )
En zoiets zou ik ook wel willen hoor ipv een garage
Comment