Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter slaapplaats

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Vorig jaar stond de auto altijd binnen.

Nu staat daar een andere auto dus staat mijn auto buiten.
    Geen probleem: motor starten, zetelverwarming op, achterruitverwarming op, blazer op de voorruit op, emmertje ijskoud regenwater vullen (zéker geen warm water!!), ruitenwisser opzetten, emmertje leegkappen, emmertje binnenzetten, wegrijden! Tegen dan is mijn zetel al mooi warm dus nooit een probleem!

Ik heb nog nooit moeten krabben.
    Leve voorruitverwarming

Comment

in de garage:
      -fietsen
      -werkbank
      -werkgereedschap
      -Vw Golf GTI(mk2)
      -Aprilia RS Nera edition

Op den oprit:
      -Opel corsa
      -Audi A6
      2015 BMW S1000R
      2010 Renault Clio RS Cup
      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Ik heb een garage dus gebruik ik ze, zo simpel als dat.

Momenteel vol zand en andere brol (wegenwerken), maar dat hoort erbij, daarvoor is 't een garage....

Comment

mijn wage slaapt binne met vloer bedekte tapijt
          goe lekker warm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
            goe lekker warm
            Zeker Perzische tapijt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Niet genoeg schote of te koud in je garage...
              Zeker niet te koud , maar wel te weinig schote dus

Comment

goe lekker warm
                Moet "leuk" zijn als de smurrie die nu aan de auto's hangt op uw tapijt loopt

Comment

2 binnen en 3 buiten. Deze die binnen staan worden dan nog meestal niet gebruikt

Auto laten draaien en wachten tot alles lekker warm is

En als er een auto binnen komt met sneeuw op; water loopt weg en de rest droogt op. Is geen garage die in het huis uitkomt. Hij hangt wel aan het huis , maar de deur komt uit op het terras, de tuin. Dus maakt niet veel uit als hij nat is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten

Is geen garage die in het huis uitkomt.

Bij ons wel en daar wringt het schoentje , want wij komen altijd binnen ( of buiten )
                    via de garage dus kunnen we niet anders of het water weg te trekken en de garage wat proper te maken

Comment

De MINI en de 190 staan in een garagebox, de lease-Octavia buiten. 's Morgens wel koud om in te stappen, even laten 'warm'draaien terwijl ik het ijs/ de sneeuw van de ramen doe. Ik gebruik wel geen krabber uit schrik dat ik krassen zou maken... .

Comment

Vriend van mij heeft een Porsche 997 Carrera en die slaapt altijd buiten wegens geen garage
                        + de auto is niet omnium ...
                        Ik zou niet op mijn gemak slapen denk ik

Comment

De mijne staat altijd langs de straat, maar da's geen probleem voor als 'ie 's morgens onder sneeuw/ ijs zit: opstaan, douchke pakken, aankleden, naar buiten om de auto te starten en warm te laten draaien indien 'ie bevroren staat, naar binnen om wat te ontbijten, na een kleine 10min. weer naar buiten om te vertrekken in een gezellig warme en ijsvrije auto. Ja, 't is misschien niet het meest optimale voor de motor, maar dat kan mij eerlijk gezegd gestolen worden... als 'ie na 280k km nog geen problemen gegeven heeft, zal 't wel niet zó erg zijn, denk ik dan.
                          De MG van mijn ma staat ook altijd buiten, alhoewel 'ie beter binnen zou staan gezien 't toch Engels is en zo. Maar de garage is voor de Benz van de pa... dat CDI-onding 's morgens laten warmdraaien is niet bepaald aangenaam voor de buren op 't vlak van geluid en geur, dus die zetten we maar binnen als ze vrieskou aankondigen.
                          Life's too short. Not to. Live it.
                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Ik wilde en ik moest een grote dubbele garage hebben toen we bouwden maar moest ik het opnieuw doen was het 1 grote garage ( bv 4 op 7m ) en een grote carport voor naast de woning waar de dagelijkse auto dan zou staan ...
                            Lekker uit de wind en de regen/sneeuw .

Comment

moest ik het herdoen, ik zet een dubbele carport en geen vaste garage meer

Onze garage is nu de speelkamer: al het speelgoed van onze 3 gasten zit daar. Een soort mega grote kast als het ware
                              Een toy room...

Onder de carport staat de aanhangwagen en de wagen van m'n vrouw (roestende wielkasten staan best wat droger), de mijne slaapt buiten. Maar aangezien ik een zweedse megacentrale als verwarming heb, is dat ook niet zo erg
                              En het van m'n dealer gekregen ruitenscherm plaats ik op de voorruit als er vermoeden is op vorst.
                              Wanneer de aanhanger helemaal 't eind staat, en m'n vrouw haar auto er knal tegen, kan ik nog net m'n achterruit er onder krijgen, en de linkerkant blijft min of meer vrij door de sparren ernaast.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                moest ik het herdoen, ik zet een dubbele carport en geen vaste garage meer

Onze garage is nu de speelkamer: al het speelgoed van onze 3 gasten zit daar. Een soort mega grote kast als het ware
                                Een toy room...

Onder de carport staat de aanhangwagen en de wagen van m'n vrouw (roestende wielkasten staan best wat droger), de mijne slaapt buiten. Maar aangezien ik een zweedse megacentrale als verwarming heb, is dat ook niet zo erg
                                En het van m'n dealer gekregen ruitenscherm plaats ik op de voorruit als er vermoeden is op vorst.
                                Wanneer de aanhanger helemaal 't eind staat, en m'n vrouw haar auto er knal tegen, kan ik nog net m'n achterruit er onder krijgen, en de linkerkant blijft min of meer vrij door de sparren ernaast.
                                Ik heb de foto's van uwen carport gezien Nikske , bere sjiek jong ( niet op mijn taalgebruik letten want mijn dochter van 12 was de hele dag bij mij )
                                En zoiets zou ik ook wel willen hoor ipv een garage

Comment

hahahaah leve de nachtverwarming vn bmw

als kik aan men grage kom is de wage al op 25grade binne en motor warm
                                  kheb daar geen last vn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    Ik heb de foto's van uwen carport gezien Nikske , bere sjiek jong ( niet op mijn taalgebruik letten want mijn dochter van 12 was de hele dag bij mij )
                                    En zoiets zou ik ook wel willen hoor ipv een garage
                                    dankjewel hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

hahahaah leve de nachtverwarming vn bmw

als kik aan men grage kom is de wage al op 25grade binne en motor warm
                                      kheb daar geen last vn
                                      jij bent dan ook superieur in alles.

behalve centimeters.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                        jij bent dan ook superieur in alles.

behalve centimeters.

Comment

ik, als echte autoliefhebber, kom met m'n wagen gewoon NIET buiten met dit weer

Comment

Working...
                                          X