Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bumper VW Golf IV met schade.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bumper VW Golf IV met schade.

Hallo,

Ik heb met mijn Golf een betonnen paaltje meegehad (stom I know) door onderstuur aan 30 per uur waar niets aan te doen was. Gelukkig is het enkel de bumper die naar de maan is. Er moet in alle geval een nieuwe bumper op. Natuurlijk wil ik dat als student zo goedkoop mogelijk gefikst hebben. Op Marktplaats vond ik deze bumper.

Deze bumper is dus eveneens beschadigd, hetzij zeer licht. Wat denken de experten? Is het grootste deel van deze schade nog weg te werken met polieren? Indien ik zou gaan kijken, zijn er truukjes om te zien of dat nog weg te polieren is of niet? Uiteindelijk is die auto al 10 jaar oud en hij is zowieso niet spotless meer. Als ik de zwaar beschadigde bumper zou kunnen vervangen met een bumper waar amper iets aan te zien is ben ik al tevreden.

Glenn
    Last edited by glennvc; 09/01/2010, 13:22.

Rood kruisje...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
      Rood kruisje...
      Nu zou het wel zichtbaar moeten zijn...

Comment

Dat komt ervan hé, al dat handfringen in jullie straat !!

Denk niet dat ge er alles gaat uitkrijgen door te polieren. Als je er met je vingernagel overgaat kan je voelen of 't helemaal door de lak zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk Berichten
          Dat komt ervan hé, al dat handfringen in jullie straat !!

Denk niet dat ge er alles gaat uitkrijgen door te polieren. Als je er met je vingernagel overgaat kan je voelen of 't helemaal door de lak zit.
          Daar is het niet gebeurd. 'T was een zigzag bocht. De eerste bocht deed de auto perfect wat ik van hem vroeg. Toen ik instuurde bij de tweede bocht ging hij gewoon over zijn vooras weg. Niets aan te doen. Te snel door die scherpe bocht willen gaan dus. 'K was kennelijk niet de eerste die dat daar voor had volgens de eigenares van de paaltjes.

Wat de bumper betreft: 'k had al wel gevreesd dat met polieren niet alles eruit ging zijn. De nieuwe bumper queeste gaat verder...

Comment

Working...
          X