Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aanrader!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aanrader!!

Ik bestel al een hele tijd m'n spullen om te detailen online en heb trouwens ook zowat alles wat je kan verzinnen getest of gebruikt... Bijv. Meguiars, Jeff Werkstat, Blackfire, Swissvax, Zaino, Poorboys. Van alle merken heb ik effectief verschillende producten getest, tot zelfs bij Zaino en Blackfire alles wat ze te bieden hebben. Sinds vorig jaar heb ik me eens op Chemical Guys toegelegd, wat voor mij buiten hier en daar eens een wheel wax een onbekende was.

Bij deze wens ik over te brengen dat alles wat ik reeds bij Chemical Guys getest heb en nu fanatiek gebruik absoluut alles wat ik voordien kende overtreft !!

Ik gebruik alles van hen, maar als je me vraagt wat voor mij de uitschieters waren die me over de streep trokken, Jetseal 109 + 50/50 limited edition wax!
    Ze hebben echt super veel producten die allen doen wat ze adverteren, dat is bij anderen niet altijd zo...

De bijkomende reden waarom ik dit dus schrijf ik dat ik zonet een nieuwe bestelling had geplaatst bij de nederlandse webshop. De prijzen zijn ok, de verzendkosten zijn zeker in vergelijking met de UK bangelijk en de aflevering vanaf bestelling duurde 2 dagen (maandagmiddag besteld, vandaag hier )

Alles zat netjes per stuk ingepakt, nog nooit heb ik dat gezien, 13 microvezeldoeken, allen in 13 luchtdichte zakjes, 6 pads, allen netjes in aparte zakjes. Kortom ABSOLUTE AANRADER...

chemicalguys.nl

(als je meer info over de verschillende producten wil weten kan je best wel op de amerikaanse website kijken voor productinfo want dat hebben de mannen op de nederlandse site nog niet voor mekaar, maar dat was het minste van de zorgen...)

Merci voor de tip! Ik wil al een tijdje hun nieuwe pads proberen, nu heb ik een goeie bron
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
    X