Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steenslag verwijderen:smart repair of ssr

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Steenslag verwijderen:smart repair of ssr

Ben al een tijdje aan het zoeken hoe ik mn steenslag op motorkap en bumper het beste zou kunnen verwijderen zonder te herspuiten en dan kom ik bij deze 2methodes terecht:
    Smart repair
    Sprayless scratch repair

Iemand ervaring met 1 van deze methodes?

dank

Sprayless Scratch Repair lijkt me ook een lapmiddel dat geen permanent resultaat kan geven.
    Krassen worden eerst opgevuld met zwarte verf,daarna gepolijst ,terug opgevuld met aangepast kleur van de wagen en opnieuw gepolijst.
    De aangebrachte verf krijgt geen kans om te drogen en uit te harden !

Linkje naar een voorbeeld van SSR hieronder :
    Sprayless Scratch Repair is a cosmetic repair that provides a permanent solution for scratches, chips and scuffs rendering them virtually undetectable.

Smart Repair is volgens mij het beste ,hierbij word de te herstellen plaats gereinigd,ontvet,waar nodig plamuur,grondlaag,kleurlak en blanke lak gespoten.
    Ik weet wel niet of dit mogelijk is bij steenslagschade ,doordat dit meestal vele kleine plekjes zijn die dicht op elkaar liggen.

Linkje naar een voorbeeld van SR hieronder :
    Repair a spot repair with smart repair from www.hbc-system.comThe clearcoat is made with the 2K aerosol, Clear coat 2k 400 ml aerosol

Comment

J idd,heb net ff beide filmpjes doorgenomen,bij SR wordt er geplamuurd en zo dus moet er ook herspoten worden.Ik zou toch geneigd zijn om voor de SSR te kiezen...men geeft toch 4!jaar garantie op hun herstellingen,dus zo tijdelijk kan het niet zijn volgens mij??

Grtz

Comment

@Geert,
        de verf die wordt gebruitk is speciale verf die in een 15tal seconden uitdroogt en dus hard wordt....
        Op de website van SSR in Engeland vindt je héél wat positieve reacties alsook filmpjes...
        Ik heb donderdag een afspraak om mijn steenslag te laten verwijderen,ben benieuwd wat het gaat geven.
        Ik laat hier zeker wat achter!
        Grtzzzzzzzzzzzzz

Comment

Probeer zeker wat VOOR en NA foto's te nemen,ik ben ook heel erg benieuwd naar het resultaat.
          Want ik heb ook nogal wat steenslagschade op de motorkap !

Heb je een link naar de site van SSR ?

Comment

Neem deze site es door geert,ziet er toch hoopvol uit ;-)

de site voor belgie is:www.zonderkrassen.be

Donderdagavond heb je meer nieuws wat betreft mijn steenslag:-)

Grtzzzzzzzzz

Comment

deze vm de auto onder handen laten nemen om de steenslag te verwijderen met de SSR methode.
              Alle steenslag op motorkap en zijvleugel werd evrwijderd en de grootste putjes op de bumper.Valt sowieso minder op é!
              De eerste indruk is zéér goed,ben eindelijk verlost van alle witte puntjes op de motorkap,toch wel een 2,5u zijn ze eraan bezig geweest!!Tevreden met het resultaat alleszins..Zie foto's van NA,deze morgen moest het vlug vlug gaan en geen foto's meer kunnen nemen VOOR.
              de persoon die het gedaan heeft vindt je op www.zonderkrassen.be
              Je mag me ook altijd mailen voor meer info en dergelijke!
              Naam en telnr mag ik hier nie vermelden zekers?

Grtzzzzzzz
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hoeveel heb je ongeveer mogen betalen als ik dat mag vragen? Heb namelijk ook zo'n "gat" in mijn motorkap ma weet ni goed hoeveel t me zou kosten moest ik het laten weghalen.

Comment

Wat bedoel je met zo een gat???

Prijs is 75e per paneel...

Grtzzzzzz

Comment

steenslag dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkt Bekijk Berichten
                      Wat bedoel je met zo een gat???

Prijs is 75e per paneel...

Grtzzzzzz
                      Dus 75 euro voor de hele motorkap, ongeacht of daar 1 steeninslag is of 27 inslagen?

Comment

Hoeveel % kan je zeggen dat het verwijdert is?
                        En hoe zit het met de kleurverschil, ziet je het verschil tussen de kleur van de wagen en de kleur wat ze erop smeren?
                        http://www.quality-shine.be

Comment

Als je er op ne meter afstand van staat is het volledig weg,de grote witte stippen zijn ook volledig weg,tja de hele minuscule puntjes,als je dicht gaat zien vindt je er nog natuurlijk wel nog mss.Maar het is een goed resultaat!!!!!Dag en nacht verschil!Geen kleurverschil aanwezig!!!!
                          Als ik het in percentages moet uitdrukn:95% weg ;-)

Comment

Kent iemand deze producten?
                            Is ook om steenslag en krassen te verwijderen.
                            http://www.quality-shine.be

Comment

Volgens mij heel hetzelfde systeem als de SSR......

Wel duur als het maar voor éénmalig gebruik is,als je het natuurlijk proffessioneel gat gebruiken,wel handig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quality-shine Bekijk Berichten
                                Kent iemand deze producten?
                                Is ook om steenslag en krassen te verwijderen.
                                http://www.nonpaints.com/contents/nl/d337.html
                                Ik heb dit systeem 2 maanden geleden bij CROP aangekocht en ben er zeer tevreden over. De kwaliteit van de producten is professioneel en het resultaat dat je ermee kan bereiken is ook goed; ondanks het feit dat geen ervaring met autospuiten heb. Ook geeft men goede uitleg bij vragen zodat je snel merkt dat dit een bedrijf is met veel ervaring en passie voor het vak.
                                Er zit een duidelijke handleiding bij de set en er is ook de mogelijkheid om opleidingen te volgen. Maar dit heb ik vooralsnog niet nodig.

Inmiddels doe ik zo'n 5 herstellingen bij garagisten en kan hier leuk geld mee verdienen.

Comment

Nu allemaal goed en wel maar wat gebeurt er mee als je er even een run met de DAP over doet?

Comment

Working...
                                  X