Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smart Pen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Smart Pen

ik heb juist de reclame gezien op zo'n tv programma. Deze pen zou een kras die volledig door de lak zit moeten herstellen ongeacht welke kleur de wagen heeft.

wat is uw mening hierover detailers?

In al die reviews zeggen ze dat er gewoon niks gebeurt, dat lijkt me ook wel overdreven.

Vond op youtube een deftige review uit Duitsland.

Ein "Praxistest" des Fix it Pro Lackstiftes der angeblich Kratzer durch hinüberfahren unsichtbar macht.Was kann er, was sind seine Nachteile die NICHT im TV ...

Comment

Een vriend van me wou eigenwijs zijn en de proef op de som nemen.........enkel is hij degene die zich genomen voelt na de aanschaf van dit stukje 'to good to be true'

Comment

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is het meestal ook te mooi om waar te zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Custom Car Cleaning Bekijk Berichten
          Een vriend van me wou eigenwijs zijn en de proef op de som nemen.........enkel is hij degene die zich genomen voelt na de aanschaf van dit stukje 'to good to be true'
          Toch via ebay gekocht dan hoop ik? 7€. Tv-shop: 50€. Identiek product en verpakking.

Bijna al die producten zijn terug te vinden op ebay voor bijna 10x lagere prijs. Je moet alleen de 'echte' naam kennen.

Comment

Volgens mij had hij er € 40,- voor betaald via TV............verkoopster zal vast en zeker een zwoele stem hebben gehad

Comment

smartpen is smart

zie hier de reclametest van het programma "VOLT" zie link onder.
              Deze test bewijst het pas echt !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maverick Bekijk Berichten
                zie hier de reclametest van het programma "VOLT" zie link onder.
                Deze test bewijst het pas echt !

http://www.een.be/programmas/volt/reclametest-smart-pen
                een echt bewijs

toch allemaal te mooi om waar te zijn he.

terwijl dat youtube filmpje van de fix it pro toch wel "resultaat" toont .

Comment

Sorry maar ik kan het ook niet geloven.

Comment

Het is idd meer gwn een filler. De kras valt minder hard op. Goed voor iemand waarvoor zijn wagen
                    maar een gebruiksobject is. Niet voor een liefhebber.

Ik ken iemand die het heeft, en heb het dus al gezien.

Comment

Dat dergelijke shit überhaupt verkocht mag worden...

Trouwens, vind je die handelingen in dat reclamefilmpje niet zeer onnatuurlijk? Ze duwen met die pen tegen de natuurlijke richting in.
                      Het is precies alsof ze er een kras in trekken, en dat filmpje dan achterwaarts afspelen.

Comment

Volgens mij is het dan ook effectief zo gedaan

Comment

Working...
                        X