Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb in de zomer de auto gewaxt met een goedkoop product en nu heb ik witte strepen op de plastiekonderdelen van mijn auto. Ik weet dat er daar een product voor bestaat voor die te verwijderen.
Weet er iemand welk?
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Waxvlekken op kunststofen trims kan je verwijderen met APC (all purpose cleaner), deze kan je vinden bij de meeste gerenommeerde detailingmerken zoals Meguiars, Poorboys enzovoort.
Heb je dat niet kan je hiervoor ook Dasty (gele variant) gebruiken, dit is te koop in de meeste Wibra vestigingen.
Werkt heel goed en is goedkoop !
Gewoon Dasty of APC op de vlekken spuiten en goed inwerken met een doek of microfibre, daarna grondig spoelen en afwerken met een trimdetailer (bvb Trimdetailer Meguiars) , dit zorgt ervoor dat de trims gevoed worden zodat ze mooi zwart blijven en gevoed worden !
Wat ook goed werkt is pindakaas, klinkt raar maar werkt heel goed !
De pindakaas (zonder stukken!) goed inwerken op de vlekken ,daarna afwassen en spoelen en afwerken met Trimdetailer.
Naar het schijnt op de website van carclean is dit een zeer goed product.
Pindakaas had ik niet echt liggen, zou wel eens willen weten of dit echt werkt.
Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Poorboys World -Trim Restorer is inderdaad ook een goed produkt , heeft wel geen reinigende eigenschappen zodus moet je voor je het aanbrengt toch eerst de vlekken reinigen met APC of Dasty zoals ik reeds zei !
Breng je PB trimrestorer aan zonder eerst te reinigen zullen de waxvlekken heel vlug weer zichtrbaar worden .
Pindakaas kan je bij elke kruidenier of supermarkt kopen he ,het werkt echt wel !
Zelf eens proberen zou ik zeggen .
Comment