Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing, doet het iets?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Detailing, doet het iets?

Kort antwoord: JA!

Foto van een Seat meeting een tijd terug waar iemand van detailing world aanwezig was met zijn Leon. Ik heb toen de foto gesaved omdat die boekdelen spreekt.

Comment

Zoveel werk om te detailen... in photoshop heb ik daar welgeteld 3 minuten voor nodig...

Comment

Dus als ik het goed begrepen heb is detailing het meespuiten van je stootstrips!
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
          Dus als ik het goed begrepen heb is detailing het meespuiten van je stootstrips!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
            Nee, detailen is het verwijderen van je ruitenwisser op je achterruit.
            Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Tuurlijk doet detailing iets

Comment

Detailen is ook goed voor de ruiten,
                Voor het detailen is het donker en na het detailen is het mooi doorzichtig.
                http://www.quality-shine.be

Comment

Laat jullie niks wijsmaken ,da's allemaal marketing en reclame !
                  Je laat je dan overhalen om kweetniehoeveel produkten te kopen en daarna weet je niet wat je er allemaal moet mee aanvangen !

Comment

Detailing?
                    Ik steek mijn auto's altijd binnen bij een of andere car-wash in Oudenaarde
                    So far 233 rondjes op dé ring

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geert dr Bekijk Berichten
                      Laat jullie niks wijsmaken ,da's allemaal marketing en reclame !
                      Je laat je dan overhalen om kweetniehoeveel produkten te kopen en daarna weet je niet wat je er allemaal moet mee aanvangen !
                      flauw...
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        flauw...
                        Amai, daar zeg je zoiets.
                        Gewoon negeren, op den duur houdt 'ie wel vanzelf op.

Comment

Wel een knappe foto Simoni!
                          Last edited by Jochen; 12/02/2010, 19:07.
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Comment

tweede volwassen reactie

als ge iemand uitlacht, wel eerst leren schrijven anders komt ge zelf nogal belachelijk over

Een deftige discussie voeren is op dit forum blijkbaar heel moeilijk en als ge op hetzelfde niveau wilt verder gaan, wil ik gerust meedoen hoor
                              www.peugeotforum.be

Comment

Een deftige discussie voeren kan hier inderdaad niet ,daar ben ik ondertussen ook achtergekomen , vandaar mijn 2 vorige reactie's .
                                En als je commentaar hebt op eventuele spellingsfouten ,kijk je aanspreekvormen dan maar eens na !

Comment

'ge' mag niet misschien, of is misschien te familiair voor u?

Voor zover ik in de lessen nederlands op het middelbaar geleerd heb, is dit perfect bruikbaar in de geschreven taal

de 'ie van jakkel 'moogt' ge niet gebruiken, maar ge wordt wel verondersteld 'hij' als 'ie uit te spreken omdat het normaal gesproken nederlands is

en als ge nog wilt zeveren over taal, doe het dan op www.ikkanheelgoednederlandsch.be

dus, nog steeds op dit niveau verder gaan of gaat ge echt (oei ik gebruik het weer) een discussie willen aangaan...
                                  www.peugeotforum.be

Comment

Een deftige discussie voeren kan hier inderdaad niet ,daar ben ik ondertussen ook achtergekomen , vandaar mijn 2 vorige reactie's .
                                    En als je commentaar hebt op eventuele spellingsfouten ,kijk je aanspreekvormen dan maar eens na !
                                    Een deftige discussie voeren kan hier inderdaad niet ,daar ben ik ondertussen ook achtergekomen , vandaar mijn 2 vorige reacties .
                                    En als je commentaar hebt op eventuele spelfouten ,kijk je aanspreekvormen dan maar eens na !

Het is misschien toch beter om enkel bij het 'detailen' te blijven Geert.

Trouwens, niks mis met zijn aanspreekvormen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      'ge' mag niet misschien, of is misschien te familiair voor u?

Voor zover ik in de lessen nederlands op het middelbaar geleerd heb, is dit perfect bruikbaar in de geschreven taal

de 'ie van jakkel 'moogt' ge niet gebruiken, maar ge wordt wel verondersteld 'hij' als 'ie uit te spreken omdat het normaal gesproken nederlands is

en als ge nog wilt zeveren over taal, doe het dan op www.ikkanheelgoednederlandsch.be

dus, nog steeds op dit niveau verder gaan of gaat ge echt (oei ik gebruik het weer) een discussie willen aangaan...
                                      geef dan tenminste ne link die werkt..anders,pijnlijk.
                                      http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

als ge het cynisme niet had begrepen, is dat eerder pijnlijk voor u
                                        www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                        X