Zolang ze ni op uwe pas gedetailde auto springen is het niks, want dan is het SCHUUUUIIIIF en hebben die beesten nul grip en steken ze hun nagels uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Katten ...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mike.mustang Bekijk BerichtenIk heb zo'n speciaal schuifdakje, geen last meer van de kat sindsdien.
zie filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=7Guuf...layer_embedded
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenBij mijn auto lagen vorig jaar 's morgens telkens kattenharen op de kap.
Heb toen het volgende gedaan: http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=495
Misschien ook 1 of 2 'afgesloten' potjes met ammoniak naast het kattenluik zetten?__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten'k zou het beter hier vragen: heeft dat al wat geholpen?
Ik weet niet of het aan de potjes ligt, of dat het om puur geluk gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenZolang ze ni op uwe pas gedetailde auto springen is het niks, want dan is het SCHUUUUIIIIF en hebben die beesten nul grip en steken ze hun nagels uit
Gelukkig viel het nog weg te polieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenok, de potjes staan er. eentje opgehangen, 6 geplaatst
thx!
Ik heb de potjes na vorige zomer nog niet terug moeten bovenhalen. Hopelijk blijft dit zo.
O ja, de ammoniak wel op tijd 'verversen' want deze verliest zijn geur naar verloop van tijd.
Comment
-
pootjes op de motorkap
Ik hoop dat ze er op gelopen heeft, geroken heeft dat het stonk en nu nooit meer weerkomt...
Maar m'n carport is veel te open denk ik om effect te hebben.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenpootjes op de motorkap
Ik hoop dat ze er op gelopen heeft, geroken heeft dat het stonk en nu nooit meer weerkomt...
Maar m'n carport is veel te open denk ik om effect te hebben.
Dan ruiken we je van ver afkomen
Helpt zo een hoogfrequent piep-dingetje eigenlijk niet ? DIe die zogezegdmuggen moeten weren (maar feitelijk aleen maar heen erg irriterend geluid maken en je toch wordt gestoken). Of anders bij de vlaamse overheid aankloppen of ze geen oplossing hebben tegen hang-kattenDo not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
plaag.nl : uw ongedierte webshop
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
Comment
-
en ondertussen amper kattepoten ....
Ik heb een potje opgehangen ter hoogte van m'n linkerspiegel, er staan er drie achter m'n motorkap, waar de ruitenwissers zitten, en de muur naast de wagen heeft drie kleine raampjes, op de vensterbanken staat ook 1 potje en op de grond links en rechts ook eentje. Overal een halve cm ammoniak in.
Je ziet zo een pootje of drie vier af en toe, van eens te komen kijken, maar dan weer weg, maar niet meer zo een heel kunstwerk van haar, zand, poten op het midden van de motorkap of het dak.
Ik zet het wel niet elke dag, alleen maar als hij echt proper is.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenja hoor. Niet echt een probleem, 't stinkt zodanig dat ze er niet in de buurt komen
Stel, een hardnekkige kater, stoot potje om en loopt er doorheen, daarna springt ie op jouw auto.
Comment
-
Het probleem bij mij is intussen opgelost: kattendeurtje in de garage sowieso "op slot" als mijn wagen in de garage staat. Op die manier kan er geen enkele kat meer binnen of buiten. Noch de onze, noch een andere.
De iets diepere swirls in de lak blijven evenwel ...
Comment
Comment