Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Katten ...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenMag ik geen hond hebben dan???
Als de bouvier bij ons is, dan zit hij afgesloten, komt niet bij de buren, blaft niet,... Alleen moeten die katten het zelf weten dat zij bij hem kruipen...
Omver knallen met de auto zou ik ook niet doen hoorPowered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenHell no.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenwaarom mag de bouvier de poes dan niet opeten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDat is slecht voor zijn darmkes.
Comment
-
Beta even serieuse opmerking tussen al deze nonsens. er bestaan ook gecodeerde luikjes waarbij enkel jouw kat toegang krijgt tot de garage. Werkt op dezelfde manier als dat magneetje. Nu waar ge die dingen kunt kopen weet ik ook niet.
Wij hadden vroeger ook nen kater (was wel een redelijk dominate van kilo of 6) rondlopen en ja die beestje zoeken altijd een warm plekje op. De motorkap (en dak) liggen ze graag op omdat er aan de onderkant een isolatielaag zit waardoor hun warmte niet verdwijnt naar onder. Wij hadden de onze een oud hoofdkussen gegeven om snachts op te slapen, in de winter werd daar een lampke van 40W boven gezet waardoor het onder die lamp (en dus ook zijn kussen) nooit koud werd. Eigenlijk moede gewoon maken dat ze liever ergens gaan liggend an op uwen auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichtenin de winter werd daar een lampke van 40W boven gezet waardoor het onder die lamp (en dus ook zijn kussen) nooit koud werd. Eigenlijk moede gewoon maken dat ze liever ergens gaan liggend an op uwen auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenSorry aan alle 607 chauffers die niet Flappy zijn voor eventueel ongepast rijgedrag...
bezig blijven met hetgeen ge het beste kunt: van boterhammen stront maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenBeta even serieuse opmerking tussen al deze nonsens. er bestaan ook gecodeerde luikjes waarbij enkel jouw kat toegang krijgt tot de garage. Werkt op dezelfde manier als dat magneetje. Nu waar ge die dingen kunt kopen weet ik ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenamai, een hoop triestige mensen hier...
laat ons dan ineens alles afschaffen of doodmaken wat ook krassen geeft op uw auto. Misschien vergeten dat uw auto een gebruiksgoed is en daardoor ook gebruiksschade zal oplopen
als ge problemen hebt met katten die krassen maken op uw auto zijn er diervriendelijke oplossingen genoeg
Een overtrek is er één van want die maakt nog altijd een pak minder krassen (en vooral diepe) dan uw kat kan doen. En als ge het niet kunt verdragen dat de kat op uw auto komt zitten waarom is er dan in de eerste plaats een kat gekomen? En als ze niet op de motorkap mag zitten, doe ze dan open vermits uw auto toch in de garage slaapt. Doe met uw koffer hetzelfde en de kat zal niet zelfs niet meer op het dak van de auto geraken.
ik heb zelf een langharige kat en als het vochtig weer is plakt er zand en dergelijke in de vacht. Als die dan een nachtje op de motorkap heeft geslapen (omdat die lekker warm is) ben ik ook niet echt happy natuurlijk, maar ik heb nooit onherstelbare schade gezien.
Als ik eerlijk ben brengen mijn kinderen meer 'schade' toe aan de auto dan de kat. En niet omdat ze slecht opgevoed zijn, maar wel door hun 'hevigheid' net omdat ze kinderen zijn.): die kat springt zelfs niet eens op mijn wagen om zich te warmen aan de motorkap. Wel om gewoon even over de auto te lopen en er vanaf het dak weer af te springen. Wat is daar het nut van (voor die kat dan)?
Voorlopig is het alleszins simpel: staat mijn wagen in de garage, dan kan er geen kat naar binnen, noch naar buiten. En voor alle veiligheid ook maar een productje gekocht dat katten niet graag ruiken. Kan dat dan op een oude handdoek spuiten en op mijn voorruit leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk BerichtenBeta even serieuse opmerking tussen al deze nonsens. er bestaan ook gecodeerde luikjes waarbij enkel jouw kat toegang krijgt tot de garage. Werkt op dezelfde manier als dat magneetje. Nu waar ge die dingen kunt kopen weet ik ook niet.
Wij hadden vroeger ook nen kater (was wel een redelijk dominate van kilo of 6) rondlopen en ja die beestje zoeken altijd een warm plekje op. De motorkap (en dak) liggen ze graag op omdat er aan de onderkant een isolatielaag zit waardoor hun warmte niet verdwijnt naar onder. Wij hadden de onze een oud hoofdkussen gegeven om snachts op te slapen, in de winter werd daar een lampke van 40W boven gezet waardoor het onder die lamp (en dus ook zijn kussen) nooit koud werd. Eigenlijk moede gewoon maken dat ze liever ergens gaan liggend an op uwen auto.
Ik weet van het bestaan van die gecodeerde luikjes. Deze week op zo'n paar modellen staan kijken. Niet gekocht evenwel omdat het huidige nog geen jaar oud is, maar het zou kunnen dat er binnen dit en een paar weken toch zo'n ding in de deur zal zitten.
Wat die warmte betreft: zie mijn post hier vlak boven.Mogelijks heeft die kat nog niet eens gemerkt dat de motorkap soms warm is. En onze eigen kat mogelijks ook nog niet.
Als onze kat haar angst voor auto's verliest, haalt een gecodeerd kattenluikje allicht niets meer uit. In feite heb ik geen bewijs dat de onze er ook nog niet over gelopen is.
Comment
-
Haha die reacties hier zijn er toch wel over
en dat idee van die lamp is er toch wel over hoor
wij hebben sinds gisteren een grote kooi gekocht in de dierenwinkel.
De poes gaat daar nu elke nacht in met een kattenbak en een dik kussen
en wie zegt er dat die beestjes dat niet weten? dat honden beter luisteren?
's avonds keer op roepen:' poesie we gaan slapen ' en ze komt al rap ze !
's morgens ligt ze nog rustig te brommen en geen last meer op de wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat is daar het nut van (voor die kat dan)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
De poes gaat daar nu elke nacht in met een kattenbak en een dik kussen
Comment
-
katten gewoon laten doen, zeker neit laten schrikken.
Mijn auto's wordt al jaren beslapen door paar katten. Blijkbaar genieten die daar van op het dak te liggen enjoying the view
Gewoon zorgen dat ge uwen auto soigneert, en de schade zal al heel goed meevallen. Heb toch nog geen krabben gehad die zo ernstig waren dat ze door de lak zaten...
Comment
Comment