Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k zou het beter hier vragen: heeft dat al wat geholpen?
Tot nu toe geen sporen meer van kattenharen of -poten op mijn kap/auto gevonden.
Ik weet niet of het aan de potjes ligt, of dat het om puur geluk gaat.
Zolang ze ni op uwe pas gedetailde auto springen is het niks, want dan is het SCHUUUUIIIIF en hebben die beesten nul grip en steken ze hun nagels uit
Dat heb ik vorig jaar ook aan de hand gehad. Ik vermoed dat hij/zij weer het warme plaatsje op de kap wou opzoeken maar was langs de voorkant van de motorkap terug naar beneden geschoven.
Gelukkig viel het nog weg te polieren.
Ik hoop dat ze er op gelopen heeft, geroken heeft dat het stonk en nu nooit meer weerkomt...
Maar m'n carport is veel te open denk ik om effect te hebben.
Anders moet ge uwen auto inwrijven met "Skunk". Het is wat de naam laat vermoeden.
Dan ruiken we je van ver afkomen
Helpt zo een hoogfrequent piep-dingetje eigenlijk niet ? DIe die zogezegdmuggen moeten weren (maar feitelijk aleen maar heen erg irriterend geluid maken en je toch wordt gestoken). Of anders bij de vlaamse overheid aankloppen of ze geen oplossing hebben tegen hang-katten
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
auto wassen--> dik laken op de motorkap of waar gewenst bevestigen--> deken voledig bedkken met alu folie--> kat schrikt zo hard wanneer ze erop springt dat ze het gene tweede keer gaat proberen...
Ik heb een potje opgehangen ter hoogte van m'n linkerspiegel, er staan er drie achter m'n motorkap, waar de ruitenwissers zitten, en de muur naast de wagen heeft drie kleine raampjes, op de vensterbanken staat ook 1 potje en op de grond links en rechts ook eentje. Overal een halve cm ammoniak in.
Je ziet zo een pootje of drie vier af en toe, van eens te komen kijken, maar dan weer weg, maar niet meer zo een heel kunstwerk van haar, zand, poten op het midden van de motorkap of het dak.
Ik zet het wel niet elke dag, alleen maar als hij echt proper is.
Het probleem bij mij is intussen opgelost: kattendeurtje in de garage sowieso "op slot" als mijn wagen in de garage staat. Op die manier kan er geen enkele kat meer binnen of buiten. Noch de onze, noch een andere.
De iets diepere swirls in de lak blijven evenwel ...
Comment