Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vervelende Puntjes op mijn voorruit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vervelende Puntjes op mijn voorruit

Ik wou vragen als iemand weet als het te herstellen valt. kleine impactjes van steentjes in mijn vooruit ik heb er 3 en ze storen enorm. ze vallen niet derect op ... maar ze zijn er wel.
    de wagen heeft nog maar 3500 km . En bumperkleven doe ik niet, ik hou zeker voldoende afstand van mijn voorligger. meestal als mijn tegenligger een vrachtwagen is dan hoor je zo heel klein steentjes tikken ( bijna zand ) waarschijnlijk is dat het probleem... Alvast bedankt alle Info is welkom!

Got the same
    Volgens mij onvermijdelijk met het weer van de laatste maanden, als je dan wat km's doet..........

Comment

ik doe niet veel km's van 22oktober tot nu 3500 km noem ik niet echt veel km's

Comment

Weinig aan te doen vrees ik, het is effectief schade aan de ruit.

Comment

kheb hetzelfde als jou voor, maar zijn wel al deftige puntjes, niet van zand maar van stenen.
          carglass gaan als je daarvoor verzekerd bent, is toch gratis dan
          2013- Volvo V60 D3 R-Design
          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
            kheb hetzelfde als jou voor, maar zijn wel al deftige puntjes, niet van zand maar van stenen.
            carglass gaan als je daarvoor verzekerd bent, is toch gratis dan
            Wat ben je daarmee?

Ik heb tientallen van die kleine puntjes, oppervlakte schade.. zonder dat het onder wat voor ruitschade regeling dan ook valt..

Een ster repareren ze.. door er hars in te doen waarmee ze voorkomen dat die ster ooit verder scheurt.

Maar je bent er allemaal niets mee, je ruit blijft dan wel heel.. maar hij blijft ook beschadigd.

Liefst zou ik weer eens een grote steen ertegen krijgen zodat ik een nieuwe ruit kan laten steken. Dan ga ik graag weer langs de carglass ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
              Wat ben je daarmee?

Ik heb tientallen van die kleine puntjes, oppervlakte schade.. zonder dat het onder wat voor ruitschade regeling dan ook valt..

Een ster repareren ze.. door er hars in te doen waarmee ze voorkomen dat die ster ooit verder scheurt.

Maar je bent er allemaal niets mee, je ruit blijft dan wel heel.. maar hij blijft ook beschadigd.

Liefst zou ik weer eens een grote steen ertegen krijgen zodat ik een nieuwe ruit kan laten steken. Dan ga ik graag weer langs de carglass ..

Ik zou zeggen...smijt er effectief een steen in

Comment

Wat ben je daarmee?

Neem een schroevendraaier, houd hem in het sterretje en leef je uit met een hamer
                Senna, Driven To Perfection

Comment

Nee, dat is fraude

En ik heb ook mijn trots

Comment

wat maakt het uit , je moet plukken wat er te plukken valt , want denk eraan anders wordt er van jou geplukt en zeker in dit land 'zoveel' belastingen.... en als je op de baan komt lijkt het wel alsof je in de grand canyon aan rijden bent. daar sta ik dan met mijn abarth vol steenslag ..... en natuurlijk andere mensen hier met hun auto's wat niet minder zijn.

Comment

idd, ik ga nu ook niet meer teruggaan hoor naar carglass, laat ze maar barsten.
                      Het zicht blijft idd hetzelfde, en dat stoort het meest.
                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abarth 500 Bekijk Berichten
                        wat maakt het uit , je moet plukken wat er te plukken valt , want denk eraan anders wordt er van jou geplukt en zeker in dit land 'zoveel' belastingen.... en als je op de baan komt lijkt het wel alsof je in de grand canyon aan rijden bent. daar sta ik dan met mijn abarth vol steenslag ..... en natuurlijk andere mensen hier met hun auto's wat niet minder zijn.
                        Euhm, als de staat die ruit zou betalen dan zou ik het wellicht overwegen. Maar dat is niet het geval

Comment

Zou er geen 'truuk' zijn om ze gewoon een beetje te verbergen....?

Comment

Mijn ruit staat vol met duizenden kleine putjes vooral als de zon er op zit is het vreselijk

en dat met die steen, is enkel voor degene die er voor verzekerd zijn

Comment

Wat ben je daarmee?

rijd gewoon eens wat rond op de autostrades.
                              De afgelopen drie weken heb ik drie keien in m'n ruit gehad, waarvan één een ster van jewelste geslaan heeft, de andere twee putten.
                              Ik hoop de laatste 7 a 10 dagen met deze nog wat geluk te hebben (al een eind geen omnium meer, ook geen kleine omnium), m'n volgende wordt daarna in gebruik genomen, en terug met omnium. 't Is gewoon heel erg...
                              Na de totale omnium volgt de kleine omnium en die zeg ik nooit meer op, zeker weten.

Vroeger had ik ook altijd een ruit met kleine putjes, ambetant want bij laaghangende zon zag je niet veel meer.
                              Sinds ik al jaren meer afstand houd is dat veel verbeterd.
                              't Zijn nu vooral de keien die een probleem zijn geworden na deze winter.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                Vroeger had ik ook altijd een ruit met kleine putjes, ambetant want bij laaghangende zon zag je niet veel meer.
                                Sinds ik al jaren meer afstand houd is dat veel verbeterd.
                                't Zijn nu vooral de keien die een probleem zijn geworden na deze winter.
                                Sinds ik afstand houd... heb ik putjes in plaats van een kapotte ruit

Maar mijn gebeden zijn verhoord, één van de putjes is nu een scheur van een paar centimeter geworden.
                                Full omnium heb ik al jaren.. duur, maar per kilometer valt het goed mee ...

Comment

Het wordt ook eens tijd bij mij. Voorruit is precies gezandstraatl na 85.000km (waarvan wsl minstens 70.000km E17 in de spits). Het si dagelijks dat ik er wat hoor opvliegen maar nooit groot genoeg om te breken.

Bij mijn vorige wagen ook ooit klein barstje; ik ga bij cargalss en vraag wat ze kunnen doen. die mens kijkt naar de ruit en zegt doodleuk. "Zijde verzekerd tegen glasbraak dan ist meteen een nieuwe anders herstellen we ze wel, maar ze heeft al redelijk wat kleine putjes dus..." Aangezien verzekering dekte nieuwe laten steken. Week erna heeft mijn vader een zwaar ongeval met mijn wagen en was al het werk voor niks.

An,dere keer sla ik naar vlieg op de ruit en een barstje van 3mm gaat open en ruit was naar 5 plaatsen gebroken.

Comment

Wat ook velen niet weten is dat veel bedrijven een verzekring hebben voor al de wagens van hun personeel. Ik kan de ruit van de privéwagen ook aangeven als ik er mee naar het werk aan het rijden was; door de bedrijfswagen heb ik dat voordeel zelf niet meer.

Zeker eens navragen bij je werkgever

Comment

Hoeveel kost een voorruit vervangen eigelijk? Deze winter ook massa's redelijk diepe putten gekregen in mijn voorruit en 2 sterretjes, waarvan 1 groter dan een €2 munstuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nico911 Bekijk Berichten
                                        Wat ook velen niet weten is dat veel bedrijven een verzekring hebben voor al de wagens van hun personeel. Ik kan de ruit van de privéwagen ook aangeven als ik er mee naar het werk aan het rijden was; door de bedrijfswagen heb ik dat voordeel zelf niet meer.

Zeker eens navragen bij je werkgever
                                        Bij ons is dat niet zo, alles zit vervat in de kilometervergoeding.
                                        En met die vergoeding kan ik me gerust een kleine omnium betalen, wat ik ook doe bij de opvolger.

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Hoeveel kost een voorruit vervangen eigelijk? Deze winter ook massa's redelijk diepe putten gekregen in mijn voorruit en 2 sterretjes, waarvan 1 groter dan een €2 munstuk.
                                        Bij mij was het rond de 700 euro, getint, met zonneband.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                        X