Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb net je stukje gelezen en verschiet ook wel van de prijs, ik begrijp de input en moeite die er in gaat, maar ik weet dat wax-it dan toch iets economischer te werk gaat.... Allé, ik hoop dat het je klanten opleverd, ik kan je wel reeds melden dat wij ook niet bepaald met sullenauto's rijden thuis maar dat ik mijn vader toch niet meteen zoiets zie neertellen voor onze sl500 of porsche
Onze Cayenne S (ik begon er nog niet aan...) hebben ze professioneel gedaan voor 450.00 euro, wat schappelijk was gezien de grote van de wagen
De prijs die genoemd wordt in het artikel is ook én voor de 'Le Traitement de Beauté' én voor sportauto's (veel merk werk).
Dat is de uitgebreidste beurt aan de allerbeste kwaliteit / bescherming / looks die we kunnen bieden.
Voor een 'normale' sedan (normaal bedoel ik qua plaatwerk / vorm) is deze al een stuk goedkoper.
Ga je voor bijvoorbeeld een gewone Paintwork Correction Detail e.d. praat je ook over heel andere prijzen.
Comment