Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Custom Car Cleaning in Top Gear Magazine !!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bij deze iedereen morgen naar Koolkerke (Brugge) ik zal het blad met plezier aan jullie verkopen
    2008 Mercedes Viano
    2012 Citroen DS3

Comment

ROFL hahaha

Comment

Het blad ligt inmiddels in de winkels, maar bij deze ook meteen de digitale versie in PDF formaat:

DOWNLOAD: http://www.customcarcleaning.nl/downloads/topgear.pdf

Comment

ik verschiet wel van de prijs die vermeld word

Comment

Heb net je stukje gelezen en verschiet ook wel van de prijs, ik begrijp de input en moeite die er in gaat, maar ik weet dat wax-it dan toch iets economischer te werk gaat.... Allé, ik hoop dat het je klanten opleverd, ik kan je wel reeds melden dat wij ook niet bepaald met sullenauto's rijden thuis maar dat ik mijn vader toch niet meteen zoiets zie neertellen voor onze sl500 of porsche

Onze Cayenne S (ik begon er nog niet aan...) hebben ze professioneel gedaan voor 450.00 euro, wat schappelijk was gezien de grote van de wagen

Comment

If you pay peanuts, you get monkeys. Ik kan me voorstellen dat een concours-wasbeurt meer kost dan wat ik voor mijn Z4 M heb gegeven.

Alles hangt af van de gekozen formule, maar de details van mijn twee Z4 M's waren elk een 500€, en daar krijg je gewoon een nieuwe auto voor.

Comment

Thanks voor jullie reacties

De prijs die genoemd wordt in het artikel is ook én voor de 'Le Traitement de Beauté' én voor sportauto's (veel merk werk).
                Dat is de uitgebreidste beurt aan de allerbeste kwaliteit / bescherming / looks die we kunnen bieden.
                Voor een 'normale' sedan (normaal bedoel ik qua plaatwerk / vorm) is deze al een stuk goedkoper.

Ga je voor bijvoorbeeld een gewone Paintwork Correction Detail e.d. praat je ook over heel andere prijzen.

Appels appels en peren peren he

Comment

Oh, en die paintwork correction detail... Daarbij ziet je auto er nog altijd beter als nieuw uit hoor .

Comment

Thanks

Comment

Working...
                    X