Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Polieren

In de wagen die ik gekocht heb, zitten er aan de deuren krassen doordat de vorige eigenaar te kort ingedraaid had tegen een haag. Zijn volgens mij geen diepe krassen, maar wel lang. Vooraan de deur tot de wielkast achteraan.
    Hoeveel zou ik kwijt zijn om dit te laten polieren? Beide kanten van de wagen.

Of is het aangeraden de volledige wagen te polieren?
    Ook de prijs voor de volledige wagen.

Het is een 3 deur MG ZR, grijs.

Fotos van de krassen nemen is moeilijk, ze worden precies niet gezien door het fototoestel

Bedankt!

dan zullen de krassen niet zo erg zijn als je ze niet kunt trekken en kun je ze misschien gewoon met de hand uitpolieren?
    Al geprobeerd met halogeen lamp om foto's te nemen?

Of anders even wachten tot de pro's hierop reageren^^

Comment

Hello,

Vele klanten spreken me hiervoor aan, je bent niet de enige die dit tegenkomt, wees gerust ^^
      Hiervoor gebruik ik de SE van 3M (verwijderen van swirls eigenlijk of lichte krassen), opletten
      wel met het toerental omdat ie te mat zou kunnen gezet worden.
      Anders kom ik es langs?

grtz

Comment

Ik heb op mijn BMW,na een dagske Plopsaland :-s,ook een 3tal krassen op de voorvleugel van de auto.Niet zo heel erg,maar ze irriteren me toch!Bij 2krassen is de zwarte lak weg,en zie je wit,bij de andere kras niet....Zou dit nog te herstellen zijn zonder spuitwerk?Ben van wvl,regio Heuvelland.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkt Bekijk Berichten
          Ik heb op mijn BMW,na een dagske Plopsaland :-s,ook een 3tal krassen op de voorvleugel van de auto.Niet zo heel erg,maar ze irriteren me toch!Bij 2krassen is de zwarte lak weg,en zie je wit,bij de andere kras niet....Zou dit nog te herstellen zijn zonder spuitwerk?Ben van wvl,regio Heuvelland.
          Het is nogal gevaarlijk hierop te reageren zonder ze gezien te hebben, ben van regio
          Brugge. Mail me gerust als ik moet langskomen. Kjeff_Deblauwe@hotmail.com

grtz

Comment

Working...
          X