Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WANTED - Detailers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WANTED - Detailers

Bij deze wil ik hier even een oproep lanceren.

De uitbreiding van Wax-it werpt zijn vruchten af. We worden op dit moment letterlijk overstelpt met het werk wat maakt dat we zelf niet meer naar behoren kunnen functioneren.

We zijn daarom op zoek naar "junior" detailers die ons tijdens het detailen kunnen bijstaan en zo uiteindelijk ook de kneepjes van het vak kunnen leren.
    Het is dan de bedoeling dat ze doorgroeien naar volwaardige professionele detailers en zelfstandig wagens kunnen detailen.

We verwachten echter wel een minimum aan ervaring met detailing.

---------------------------------------------------

Daarnaast zijn we op zoek naar voornamelijk studenten die bij ons klanten een quickdetail @ home kunnen uitvoeren. Meestal zal dit gaan over het wagenpark van de klanten die een gedetailleerde wasbeurt dient te krijgen volgens de regels van de kunst

Voor meer informatie gelieve een mailtje te sturen naar info@wax-it.be

Stuur eens een pm (private message) naar vipdriver.

mgv

Comment

TomT?

Comment

TomT zit momenteel jammer genoeg druk in zijn studeertijd en dat heeft (natuurlijk helemaal terecht) voorrang.

Comment

Jammer dat we zo ver uit mekaar zitten Bert. Ik zou maar al te graag komen helpen maar die afstand ...(160km)
          Ben je niet van plan uit te breiden richting Limburg?
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Misschien ook eens kijken naar een betere manier om je webshop te runnen.

Mensen die een bestelling plaatsen en betalen op 2 april aan wie je belooft dat er geleverd zal worden op 16 april negeren als ze u proberen te contacteren omdat er niet geleverd is en ze meer duidelijkheid wensen over wanneer er geleverd zal worden is niet erg netjes !!

Maar ja, de winstmarge op verkoop van producten is natuurlijk maar een fractie van die van een volledige detailing zeker?

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Comment

Zoals je wel weet Bert heb ik zeker interesse, eerst verlost geraken van die verrekte examens. Als je me nadien zou kunnen gebruiken hoor ik het wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazowski Bekijk Berichten
                Misschien ook eens kijken naar een betere manier om je webshop te runnen.

Mensen die een bestelling plaatsen en betalen op 2 april aan wie je belooft dat er geleverd zal worden op 16 april negeren als ze u proberen te contacteren omdat er niet geleverd is en ze meer duidelijkheid wensen over wanneer er geleverd zal worden is niet erg netjes !!

Maar ja, de winstmarge op verkoop van producten is natuurlijk maar een fractie van die van een volledige detailing zeker?
                We hebben hier met de verbouwing problemen gehad met de internetverbinding. Alles is via mijn 3G gsm verlopen.

Onze mailservers zijn down geweest tot vorige dinsdag. Iedereen die een mailtje trachte te sturen heeft toen een mailtje teruggekregen van hun relayserver met de melding dat de mail niet is toegekomen.

Uw mailtje heb ik weldegelijk ontvangen en ik heb erop geantwoord. Ondertussen zou je ook reeds de bestelling in ontvangst hebben moeten nemen.

Mijn excuses voor het misverstand !

De nieuwe webshop waaraan we volop aan het werk zijn zal een véééél vlottere afhandeling en opvolging van de bestellingen met zich meebrengen.

Ik hoop dat dit je vertrouwen in wax-it niet teveel heeft geschonden en dat je volgende bestelling wil plaatsen. Ik kan je verzekeren dat je dan wel tevreden zal zijn van de snelle en goeie afhandeling van de bestelling.

Geef ons gewoon nog even de tijd alles goed en correct op poten te zetten. Aangezien het hier zo ontzettend druk is kunnen we onze vooropgestelde deadlines gewoon niet halen

Comment

Even deze topic hijacken maar bestaat er een cursus om detailer te worden?

Oej, zie net dat ik verkeerd heb gepost, negeren maar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk Berichten
                    Even deze topic hijacken maar bestaat er een cursus om detailer te worden?

Oej, zie net dat ik verkeerd heb gepost, negeren maar.
                    Vanaf Juni komen er demodagen en workshops

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      Ondertussen zou je ook reeds de bestelling in ontvangst hebben moeten nemen.
                      Neen, die is nog niet geleverd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazowski Bekijk Berichten
                        Neen, die is nog niet geleverd...
                        Het is hier Donderdag vertrokken, normaal levering of vrijdag en als je niet thuis bent op zaterdag.

Of bij de buren, maar dan moet er een briefje in je bus zitten.

Edit:
                        Zou vandaag moeten toekomen

23.04.2010: Ontvangen in land van bestemming

23.04.2010: Zending zit in afleverroute

24.04.2010: Zending vertraagd door omstandigheden

24.04.2010: Zending zit in afleverroute

Comment

die van mij is er ook nog niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door adzoera Bekijk Berichten
                            die van mij is er ook nog niet
                            Alle openstaande bestellingen zijn donderdag verzonden. Op voorwaarde dat de betaling binnen was uiteraard.

Als je twijfelt, stuur gerust even een mailtje, dan check ik de tracking.

In de nieuwe webshop krijg je automatisch in een link met het trackingnummer. Voorlopig is het nog even op deze manier te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                              Het is hier Donderdag vertrokken, normaal levering of vrijdag en als je niet thuis bent op zaterdag.

Of bij de buren, maar dan moet er een briefje in je bus zitten.

Edit:
                              Zou vandaag moeten toekomen

23.04.2010: Ontvangen in land van bestemming

23.04.2010: Zending zit in afleverroute

24.04.2010: Zending vertraagd door omstandigheden

24.04.2010: Zending zit in afleverroute
                              Is daarnet geleverd, bedankt!!
                              Gisteren zijn ze wel niet langsgeweest, was de ganse dag thuis...

Comment

Ik zou wel graag zo een studentje spelen om gewoon wat wagens te wassen maar helaas de tijd niet... Tenzij in de vakanties mja, liefst iemand die dit ook kan doen tijdens het weekend zeker?

In de grote vakantie wil ik dit zeker doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Ik zou wel graag zo een studentje spelen om gewoon wat wagens te wassen maar helaas de tijd niet... Tenzij in de vakanties mja, liefst iemand die dit ook kan doen tijdens het weekend zeker?

In de grote vakantie wil ik dit zeker doen!
                                  Ivm de quick detail @ home, liefst het weekend ja ...

Ivm in het atelier hier ... alles mogelijk

Comment

Heb zelf ook interesse, mailtje gestuurd maar voorlopig nog geen antwoord?

Comment

Jullie leveren precies wel precisiewerk en zo hoort het ook natuurlijk! Lijkt mij wel interessant om bij jullie te werken, ideaal om de kneepjes van het vak te leren. Heb al veel ervaring in verband met het grondig wassen van auto's maar natuurlijk niet op zo'n hoog niveau. Ik wil mij graag kandidaat stellen indien ik aansluit bij het profiel die jullie zoeken. Maar jammer genoeg ben ik niet vrij tijdens de week maar wel tijdens het weekend. Ik hoor het wel mochten jullie nog volk te kort hebben.

Comment

Ik zie dit wel volledig zitten!
                                        Ik was zowiezo al wel van plan om meer bij te leren ivm detailen, maar ik heb toch al wel een beetje basis ervaring..

Stuur maar een PM

Comment

Working...
                                        X