Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WANTED - Detailers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben ook wel geintereseerd , spijtig is dat ik van limburg ben en das ook al een stuk van bij jullie , ik heb wat ervaring met wagens wassen , ben dan ook constant met mijn wagen bezig ,clayen enz... maar met polieren kan ik niet zo een hoge resultaat halen als jullie uiteraard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door White Bekijk Berichten
      Ik zie dit wel volledig zitten!
      Ik was zowiezo al wel van plan om meer bij te leren ivm detailen, maar ik heb toch al wel een beetje basis ervaring..

Stuur maar een PM
      Stuur jij even een mailtje om af te spreken. Kom eens langs en dan zien we wel hoe dat verder gaat

Comment

Zalig!Dat is echt een droomjob!Als ik werkzoekende was wist ik het wel!

Comment

Als ik wat dichterbij woonde wist ik het ook wel
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Geen uitbreiding voorzien in Belgie?

Ga eerst voor mijn eigen ervaring (basis) opdoen ivm producten en dergelijke, alsook basis gebruik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
              Ik hoop dat dit je vertrouwen in wax-it niet teveel heeft geschonden en dat je volgende bestelling wil plaatsen. Ik kan je verzekeren dat je dan wel tevreden zal zijn van de snelle en goeie afhandeling van de bestelling.
              Helaas! Een volgende bestelling die ik gedaan heb op de MINIACS rit die bij Daeninck vertrok zou volgens jou verleden week vrijdag of zaterdag geleverd worden. Nog steeds niet ontvangen.
              Ik zou zeggen: blijf vooral detailen en schakel zeker niet over op verzekeringen, want die zijn blijkbaar niet veel waard...

vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Comment

Alle zendingen vertrekken op donderdag en worden de dag er na geleverd, indien dit niet gebeurd is er ofwel geen geld ontvangen of is er een product niet voorradig (maar de stock is zo goed als compleet). Ik heb er geen zicht op wat er in uw geval foutgelopen is. Heb je al contact opgenomen?
                Bert kijkt het in ieder geval zo snel mogelijk na.

Comment

Zijn jullie nog altijd op zoek naar mensen?
                  2009 BMW E91 320d
                  2002 BMW E46 M3
                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Je zou je gaan afvragen hoe dringend je een kuisproduct kan nodig hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                      Alle zendingen vertrekken op donderdag en worden de dag er na geleverd, indien dit niet gebeurd is er ofwel geen geld ontvangen of is er een product niet voorradig (maar de stock is zo goed als compleet). Ik heb er geen zicht op wat er in uw geval foutgelopen is. Heb je al contact opgenomen?
                      Bert kijkt het in ieder geval zo snel mogelijk na.
                      Er is cash betaald bij Daeninck. Heb begin deze week al een mail gestuurd, maar geen reactie op gekregen...

Comment

bert; netwerkje over heel het land opzetten hé, niet iedereen woont in hent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazowski Bekijk Berichten
                          Helaas! Een volgende bestelling die ik gedaan heb op de MINIACS rit die bij Daeninck vertrok zou volgens jou verleden week vrijdag of zaterdag geleverd worden. Nog steeds niet ontvangen.
                          Ik zou zeggen: blijf vooral detailen en schakel zeker niet over op verzekeringen, want die zijn blijkbaar niet veel waard...
                          Toch even kort reageren dat het pakket weldegelijk goed verwerkt en verzonden is zoals beloofd.

Ik heb u een mail gestuurd om dit verder af te handelen.

Ik vind het wel héél spijtig dat u dit op deze manier moet afhandelen nog voor u het fijne van de zaak weet en mij zelf nog maar heeft trachten te contacteren !
                          De mail die ik van u ontvangen heb die me erop wees dat u het pakket nog niet ontvangen had dateert van gisterenavond (vrijdag) 18.49u ...

Ik ben ermee akkoord dat er een betere opvolging moet zijn van het TNT tracking systeem voor zowel de klant als voor ons. Maar zal ook eerder aangehaald zal dit binnen enkele weken met de nieuwe webshop opgelost worden. (dus het is niet dat we het zelf niet weten en er niets aan willen doen)

Er zijn 2 mogelijkheden waarom u de zending niet ontvangen kan hebben. Ofwel zijn uw adres gegevens bij ons niet correct, ofwel was u voor de 3 afleverpogingen niet aanwezig.
                          TNT kan ook in fout zijn geweest, maar ook hieraan kunnen wij persoonlijk niets verhelpen

Dit is het detail van de tracking

Datum Status van de zending
                          11/06/2010 Uw zending is gekend, maar nog niet door ons ontvangen
                          11/06/2010 Zending werd gesorteerd
                          11/06/2010 Zending gescand op reg. distributievestiging
                          11/06/2010 De chauffeur is onderweg
                          16/06/2010 De chauffeur is onderweg: tweede afleverpoging
                          17/06/2010 De chauffeur is onderweg: derde afleverpoging
                          18/06/2010 Zending werd retour gescand door chauffeur
                          18/06/2010 Zending retour: niemand thuis
                          Ik hoop dat we dit op een volwassen manier kunnen uitklaren en dat we tot een oplossing kunnen komen zodat we beide tevreden zijn.

Opnieuw, wij doen er alles aan om alles vlot te laten verlopen, maar daarvoor moet eerst het nieuwe systeem online komen.

Comment

waar is u bedrijf gelegen ???

anders stuur je ze maar door naar mij

ik werk met meguairs same voor Q cars in herent .

en doe daar de dagenlijkse auto detailing + prive vervoer

Comment

Ik had u eerder deze week, maandag of dinsdag, ik wil het kwijt zijn, al gecontacteerd via het contactform op uw site.

Comment

Ik zou wel intresse hebben bert.
                                Ik woon in beerlegem niet zo ver van oudenaarde.Grts

Comment

Ben zeker geïnteresseerd om voor jullie te werken, ik heb reeds een mailtj gestuurd naar
                                  info@wax-it.be

grtz

Comment

Mocht je dichterbij gewoond hebben dan had ik zeer zeker interesse! Jammer.
                                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                      Mocht je dichterbij gewoond hebben dan had ik zeer zeker interesse! Jammer.
                                      kom de mijne maar eens detailen

Comment

We hebben ondertussen een detailer gevonden die nu volop aan zijn opleiding bezig is. Dus voorlopig is de nood iets minder hoog
                                        Last edited by ; 10/08/2010, 16:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          kom de mijne maar eens detailen
                                          Tegen betaling is alles bespreekbaar
                                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Working...
                                          X