Ben ook wel geintereseerd , spijtig is dat ik van limburg ben en das ook al een stuk van bij jullie , ik heb wat ervaring met wagens wassen , ben dan ook constant met mijn wagen bezig ,clayen enz... maar met polieren kan ik niet zo een hoge resultaat halen als jullie uiteraard.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WANTED - Detailers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door White Bekijk BerichtenIk zie dit wel volledig zitten!
Ik was zowiezo al wel van plan om meer bij te leren ivm detailen, maar ik heb toch al wel een beetje basis ervaring..
Stuur maar een PM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIk hoop dat dit je vertrouwen in wax-it niet teveel heeft geschonden en dat je volgende bestelling wil plaatsen. Ik kan je verzekeren dat je dan wel tevreden zal zijn van de snelle en goeie afhandeling van de bestelling.
Ik zou zeggen: blijf vooral detailen en schakel zeker niet over op verzekeringen, want die zijn blijkbaar niet veel waard...
Comment
-
Alle zendingen vertrekken op donderdag en worden de dag er na geleverd, indien dit niet gebeurd is er ofwel geen geld ontvangen of is er een product niet voorradig (maar de stock is zo goed als compleet). Ik heb er geen zicht op wat er in uw geval foutgelopen is. Heb je al contact opgenomen?
Bert kijkt het in ieder geval zo snel mogelijk na.
Comment
-
Zijn jullie nog altijd op zoek naar mensen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenAlle zendingen vertrekken op donderdag en worden de dag er na geleverd, indien dit niet gebeurd is er ofwel geen geld ontvangen of is er een product niet voorradig (maar de stock is zo goed als compleet). Ik heb er geen zicht op wat er in uw geval foutgelopen is. Heb je al contact opgenomen?
Bert kijkt het in ieder geval zo snel mogelijk na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wazowski Bekijk BerichtenHelaas! Een volgende bestelling die ik gedaan heb op de MINIACS rit die bij Daeninck vertrok zou volgens jou verleden week vrijdag of zaterdag geleverd worden. Nog steeds niet ontvangen.
Ik zou zeggen: blijf vooral detailen en schakel zeker niet over op verzekeringen, want die zijn blijkbaar niet veel waard...
Ik heb u een mail gestuurd om dit verder af te handelen.
Ik vind het wel héél spijtig dat u dit op deze manier moet afhandelen nog voor u het fijne van de zaak weet en mij zelf nog maar heeft trachten te contacteren !
De mail die ik van u ontvangen heb die me erop wees dat u het pakket nog niet ontvangen had dateert van gisterenavond (vrijdag) 18.49u ...
Ik ben ermee akkoord dat er een betere opvolging moet zijn van het TNT tracking systeem voor zowel de klant als voor ons. Maar zal ook eerder aangehaald zal dit binnen enkele weken met de nieuwe webshop opgelost worden. (dus het is niet dat we het zelf niet weten en er niets aan willen doen)
Er zijn 2 mogelijkheden waarom u de zending niet ontvangen kan hebben. Ofwel zijn uw adres gegevens bij ons niet correct, ofwel was u voor de 3 afleverpogingen niet aanwezig.
TNT kan ook in fout zijn geweest, maar ook hieraan kunnen wij persoonlijk niets verhelpen
Dit is het detail van de tracking
Datum Status van de zending
11/06/2010 Uw zending is gekend, maar nog niet door ons ontvangen
11/06/2010 Zending werd gesorteerd
11/06/2010 Zending gescand op reg. distributievestiging
11/06/2010 De chauffeur is onderweg
16/06/2010 De chauffeur is onderweg: tweede afleverpoging
17/06/2010 De chauffeur is onderweg: derde afleverpoging
18/06/2010 Zending werd retour gescand door chauffeur
18/06/2010 Zending retour: niemand thuis
Opnieuw, wij doen er alles aan om alles vlot te laten verlopen, maar daarvoor moet eerst het nieuwe systeem online komen.
Comment
-
Ben zeker geïnteresseerd om voor jullie te werken, ik heb reeds een mailtj gestuurd naar
info@wax-it.be
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenMocht je dichterbij gewoond hebben dan had ik zeer zeker interesse! Jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenkom de mijne maar eens detailensigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment