Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe Audi A5 achterste zetels eruit halen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe Audi A5 achterste zetels eruit halen ?

Zoals de tittel het al zegt , het is voor mijn Pa zijn Audi A5 .Hij heeft de laatste tijd een rare geur ergens die onder de achterbank uit komt vermoed hij. Sinds de audi binnen was voor een herstel van de achterkant ( ongeval) is de nare geur opgedoken.Het riekt naar een natte tapijt of iets wat nat is geweest. Nu wou hij vragen hoe hij de zetels losmaakt de achterbank dus.Zijn het klipjes of schroeven ? elke tip is welkom

mvg

Oorspronkelijk geplaatst door Abarth 500 Bekijk Berichten
    Zoals de tittel het al zegt , het is voor mijn Pa zijn Audi A5 .Hij heeft de laatste tijd een rare geur ergens die onder de achterbank uit komt vermoed hij. Sinds de audi binnen was voor een herstel van de achterkant ( ongeval) is de nare geur opgedoken.Het riekt naar een natte tapijt of iets wat nat is geweest. Nu wou hij vragen hoe hij de zetels losmaakt de achterbank dus.Zijn het klipjes of schroeven ? elke tip is welkom

mvg
    Ik denk niet dat dat zo evident is ... zeker in een A5 waar het niet zo toegangkelijk is ...

Als het een ongeval betreft zou ik toch wel even naar de garage gaan. Als je al vindt wat er de geur verspreid zal het daarna misschien toch terug als je de oorzaak ervan niet kan aanpakken.

Comment

het is al opgelost :d deze mag verwijderd :d

Comment

Wat was het probleem nu?
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
        X