Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe ingebrande vogeluitwerpselen verwijderen uit carosserielak?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn bumper en motorkap zijn vorige week herspoten omwille van steenslag. Vandaag bezoek gekregen van een leuke vogel die verschillende plekken op de motorkap heeft achtergelaten. Ergens in de loop van de dag gebeurd tijdens werkuren. Thuis onmiddellijk met overvloedig water verwijderd. Dan met enkele meguiars produkten geprobeerd, maar ingebrande plekken blijven. Morgen ga ik langs bij de carrossier die eens zal proberen met agressievere zaken. Zal het eruit gaan? Of wordt het herspuiten?

Comment

lak heeft een tijd nodig om uit te harden, ook onderin. Als je ziet wat slijk al kan aanrichten op een parsgespoten auto vrees ik er een beetje voor dat je de 'schade' nog een tijdje gaat zien.
      www.peugeotforum.be

Comment

Ik heb al schade gezien van 1 dag die er niet uitgaat. En ik heb al schade gezien van vogelpoep die er weken op ligt die er wel uitgaat.

Alles hangt af van de omstandigheden. Warm weer ? In de zon ? En uiteinde ook van wat het vogeltje gegeten heeft !!!

Soms zit het zo diep dat het er echt niet meer uitkomt, soms zit het in de toplaag en is het meteen weg.

Dit geeft nog maar eens aan hoe belangrijk het is je lak te beschermen om zo een zaken te verkomen. Het geeft je de buffer om de vogelpoep te verwijderen voor hij invreet !

Comment

Oei oei oei... Vogelkak is echt miserie hé. Best zo snel mogelijk afvegen als je 't ziet. Bij ons liggen er in de auto speciaal doekjes daarvoor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
            Oei oei oei... Vogelkak is echt miserie hé. Best zo snel mogelijk afvegen als je 't ziet. Bij ons liggen er in de auto speciaal doekjes daarvoor .
            Best niet afvegen

Wel vochtig maken en afDEPPEN. Wrijven maakt diepe diepe krassen !

Comment

Vandaag naar carrossier geweest en hij heeft alles weg gekregen met polieren. Gelukkig maar, en ondertussen ook beschermlaagje gelegd, zal misschien toch een beetje helpen voor de volgende keer.

Comment

Working...
              X