Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ruitenfolie verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ruitenfolie verwijderen

Beste forumleden,

ik heb me onlangs een okkaziewagen gekocht, waarvan de 2 achterste zijruiten + ruit van het kofferdeksel getint zijn dmv ruitenfolie.
    Nu echt gek ben ik er niet van en zou ze dus graag weer origineel hebben.
    Iemand een idee hoe je dit het best en het veiligst verwijdert ?

Gewoon een hoekje lospeuteren en voorzichtig lostrekken ,ondertussen met een haardroger lichtjes verwarmen helpt ook .
    Als alles eraf is de ruitjes eens goed reinigen met een goeie glascleaner .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geert dr Bekijk Berichten
      Gewoon een hoekje lospeuteren en voorzichtig lostrekken ,ondertussen met een haardroger lichtjes verwarmen helpt ook .
      Als alles eraf is de ruitjes eens goed reinigen met een goeie glascleaner .
      Correct. Maar zéér goed reinigen achteraf! De ruit vanachter kan wel eens het moeilijkste zijn.

Comment

Als de ruiten na het verwijderen van de folie en het reinigen met een glascleaner nog niet voldoende zuiver zijn ,gebruik dan eens Pro Vision Glass Scrub.

Halfords heeft een zeer groot assortiment auto en fietsproducten. 22 echte winkels. Betaal snel met Ideal of Afterpay. Niet goed geld terug

Hiermee krijg je gegarandeerd alles van de ruiten af !
        Is geschikt zowel voor binnen als buitenkant !

Comment

als het wat moeilijker gaat, wat wd40 of bug en tar remover ertussen spuiten, lost de lijm op

Comment

Probleem is opgelost...

Wat ik gebruikt heb... breekmesje, haardroger, vod en thinner en veel geduld (4u liggen vrotten in de auto met de vod maar alles is weg)
            Achteraf ruiten gewassen met Instanet.

Comment

Working...
            X