Hallo, vermits ik geen reactie krijg op het Meg. forum probeer ik het hier maar eens
deze week lijkt mij geschikt om het 5stappenplan op mn wagen uit te proberen (ideaal weertje+verlof Cool )
Mijn produkten:
- NXT WASH KIT car wash, tech wax, washmit, supreme microfiber, 1 pad)
- Smooth surface
- DC Paint Cleaner (als stap 1)
- DC Polish (stap 2)
- Als stap 3 Tech WAX (uit de kit)
nu heb ik nog enkele vragen voor ik durf te starten:
- Hoeveel en welke pads heb ik nodig?
Ik heb mometeel slechts 1 pad (paarse) uit de wash kit. Welke pads heb ik nodig bij bovenstaande produkten? Moet ik na het manueel aanbrengen van de produkten er nog eens extra overgaan met een microfiber?
- Na dag 1:
indien ik niet alles in 1 dag kan afwerken, na welke stap stop je het best? (er zal niet met de wagen gereden worden tot de volgende bewerking, enkel in de garage staan)
- Afplakken...
Voor welke bewerking moet je de rubbers, plastic... afplakken? om witte uitslag te voorkomen.
-Curen
Welke producten moeten curen en voor hoelang?
Volgens mij enkel bij de laatste stap: waxen laten curen (drogen)
Velgen:
ik zou me graag een borstel kopen om makkelijk tussen de velgen te kunnen kuisen (nu met de spons) maar ik heb reeds gelezen dat de Meg. borstel te snel slijt. Welke merk van borstel is aan te raden en waar is deze te koop (liefst niet online)
Dit waren mn vragen voorlopig
Alvast bedankt.
andy
deze week lijkt mij geschikt om het 5stappenplan op mn wagen uit te proberen (ideaal weertje+verlof Cool )
Mijn produkten:
- NXT WASH KIT car wash, tech wax, washmit, supreme microfiber, 1 pad)
- Smooth surface
- DC Paint Cleaner (als stap 1)
- DC Polish (stap 2)
- Als stap 3 Tech WAX (uit de kit)
nu heb ik nog enkele vragen voor ik durf te starten:
- Hoeveel en welke pads heb ik nodig?
Ik heb mometeel slechts 1 pad (paarse) uit de wash kit. Welke pads heb ik nodig bij bovenstaande produkten? Moet ik na het manueel aanbrengen van de produkten er nog eens extra overgaan met een microfiber?
- Na dag 1:
indien ik niet alles in 1 dag kan afwerken, na welke stap stop je het best? (er zal niet met de wagen gereden worden tot de volgende bewerking, enkel in de garage staan)
- Afplakken...
Voor welke bewerking moet je de rubbers, plastic... afplakken? om witte uitslag te voorkomen.
-Curen
Welke producten moeten curen en voor hoelang?
Volgens mij enkel bij de laatste stap: waxen laten curen (drogen)
Velgen:
ik zou me graag een borstel kopen om makkelijk tussen de velgen te kunnen kuisen (nu met de spons) maar ik heb reeds gelezen dat de Meg. borstel te snel slijt. Welke merk van borstel is aan te raden en waar is deze te koop (liefst niet online)
Dit waren mn vragen voorlopig
Alvast bedankt.
andy
Comment