Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Larven die uit onderstel komen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Larven die uit onderstel komen

Momenteel kruipen er as we speak larven uit m'n onderstel! Ik vermoed dat tijdens die week dat ie stilgestaan heeft er iets doodgegaan is onderaan... Thank God dat ze niet in m'n interieur zitten

heb net 3 spuitbussen gaan kopen tegen larven en heb er al 2 onder de wagen leeggespoten. Niets onder de motorkap te vinden of in de grilles dus vermoed ergens onderin....

SERIEUS VERSCHIETEN ZE!!! Nu op't werk, straks hoge drukreiniger en serieus gaan

P.s. ben ook voor de zekerheid al van die aircoontsmetter gaan halen en heb die bus ook al geledigd...

Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk Berichten
    Momenteel kruipen er as we speak larven uit m'n onderstel! Ik vermoed dat tijdens die week dat ie stilgestaan heeft er iets doodgegaan is onderaan... Thank God dat ze niet in m'n interieur zitten

heb net 3 spuitbussen gaan kopen tegen larven en heb er al 2 onder de wagen leeggespoten. Niets onder de motorkap te vinden of in de grilles dus vermoed ergens onderin....

SERIEUS VERSCHIETEN ZE!!! Nu op't werk, straks hoge drukreiniger en serieus gaan

P.s. ben ook voor de zekerheid al van die aircoontsmetter gaan halen en heb die bus ook al geledigd...
    De koffer al gechecked op lijken?

Comment

Wow, wil ik niet meemaken

Comment

Roadkill van je auto afschrapen als je terug thuiskomt é...

Maar soit, leuk is in ieder geval anders!

Comment

Kofferbak was leeg, heb chance gehad dat ze niet binnenin zitten, anders had hij of gestript moeten worden of werd het autozone denk ik

Comment

Na een tijdje worden dat vliegen en die vliegen wel weg.

Problem solved

Comment

zet die op 2dehands.be
              en schrijf erbij, 'een wagen voor de echte hobbyvisser"

Comment

Comment

Ik heb dit vele jaren geleden eens voor gehad bij een Citroen DS. De koplampen zaten plots vol vliegen en larven. Bleek na lang zoeken en het half demonteren van de voorkant van de wagen (wat redelijk eenvoudig was bij een DS) dat een rat een tik van de ventilator van de motorkoeling had gehad en volledig verbrijzeld lag te rotten onderaan de motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk Berichten
                    Momenteel kruipen er as we speak larven uit m'n onderstel!
                    Nog een chance dat het niet uit het onderstel van uwen auto is!
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                      X