Mededeling

Collapse
No announcement yet.

pek !?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• pek !?

tijdens de ardennenrit over een hersteld stukje weg gereden , nu staan m'n velgen vol pek(?) plekken , als ik ze gewoon wil verwijderen met warm water smeer ik ze uit in bruine vegen .

Welk product kan ik hiervoor gebruiken ?
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
    tijdens de ardennenrit over een hersteld stukje weg gereden , nu staan m'n velgen vol pek(?) plekken , als ik ze gewoon wil verwijderen met warm water smeer ik ze uit in bruine vegen .

Welk product kan ik hiervoor gebruiken ?
    Tardis, Chemical Guys Bug en Tar remover,...

Comment

Zo'n industriële remmenreiniger volstaat ook, onlangs ook voor gehad en zelfs op de lak kan je het gebruiken.

De professionele reinigingsproducten zullen uiteraard wel beter zijn, als je er het geld voor wil geven.

Comment

Hier ook een paar vlekjes, vooral op de voorbumper en aan de wielkastranden.
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
          Zo'n industriële remmenreiniger volstaat ook, onlangs ook voor gehad en zelfs op de lak kan je het gebruiken.

De professionele reinigingsproducten zullen uiteraard wel beter zijn, als je er het geld voor wil geven.
          Remreiniger kan erg nefast zijn voor uw lak afhankelijk van de lak en remreiniger.

Ik raad altijd aan om met wasbenzine te werken, dit lost teer op en is mild voor de lak.
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

idem, ik doe dat ook met wasbenzine

2015 Volvo V60 D2 aut.
            2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
            X