Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doffe vlek door vettige stof

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Doffe vlek door vettige stof

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste post hier, dus zal ik me eerst kort voorstellen: ik ben Jurgen, 25 jaar en net iets meer autoliefhebber dan de gemiddelde medemens.

Mijn eerste post dus, en jammer genoeg zit ik al met een probleem. Afgelopen woensdag heb ik mijn nieuwe auto afgehaald in de garage, en na aardig wat kilometers in zijn eerste dagen, was het zondag al tijd voor een eerste wasbeurt. Dus heb ik de auto ingezeept met een autoshampoo, daarna afgespoeld en gedroogd en in de garage gereden, waar hij is blijven staan tot ik maandag ging werken. Toen ik 's avonds thuis kwam, zag ik een vettige stof op de motorkap zitten. Deze heb ik dan afgenomen met een vochtige microvezeldoek, waarna er een doffe plek achterbleef, zoals jullie op de foto's kunnen zien

Zoals jullie kunnen zien is de stof vanonder de motorkap gekomen, waarna het door de wind omhooggedreven is.

Tot zover mijn verhaal, maar nu het belangrijkste deel van mijn post:

Hoe krijg ik deze plek weer weg?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten,

Jurgen

Hoe kan die vloeistof daar onderuit komen als je vooruit rijdt?

Licht er nog iets op de lak nu, of lijkt het echt in de in lak gebeten te zijn? Je kan eens met een paintcleaner proberen of polish.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Geen idee hoe die vloeistof daar zo onderuit kan komen, maar de vorm van de vlek liegt er niet om...

Ik voel niks meer op de lak liggen, dus zal het wel ingebeten zijn.

Comment

Gisteren even langs Van Osch geweest in Hasselt, waarna ik de motorkap op hun kosten heb mogen laten polieren bij Carwash 2000, waar ze mij onmiddelijk verder geholpen hebben. Probleem is dus opgelost.

Comment

Mooi zo!
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
          X