Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare vlekken motorruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rare vlekken motorruimte

Sinds kort heb ik dus een BMW als bedrijfswagen.

Dit is een premium selection met 10.000 km.

Groot was mijn verbazing toen ik deze namiddag de motorkap opentrok. Wat is dit zootje eigenlijk? Het komt voor op verschillende onderdelen. Andere onderdelen hebben het NIET.

Komt dit jullie bekend voor?

Of is het zoals ik me heb laten vertellen: dat het zou kunnen dat geaccidenteerde wagens in Dtuisland moeten 'bespoten' worden op de delen die vernieuwd zijn geweest? Dit is maar een gissing uiteraard.

Sitrap me please
    Bijgevoegde Bestanden

is niet afkuisbaar?

Comment

Motorruimte is gereinigd en het reinigingsmiddel niet goed afgespoeld lijkt mij. Ik kom binnenkort je kar es checken en dam bestudeer ik t nader.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
        is niet afkuisbaar?
        Nog niet geprobeerd eigenlijk.
        Wil eraf blijven tot ik weet wat het eigenlijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
          Motorruimte is gereinigd en het reinigingsmiddel niet goed afgespoeld lijkt mij. Ik kom binnenkort je kar es checken en dam bestudeer ik t nader.
          Vreemde is wel dat er bepaalde delen het hebben en andere delen HELEMAAL niet.

Bvb de motorruimteafdekking. Zie de foto. Alles bespoten buiten het logo dat mooi afgekuist(afgedrupt?) is.

Comment

Precies of er is iets geblust geweest is?

En al helemaal vreemd dat bepaalde delen het niet hebben
            Ruikt wel heel hard naar een ongeval....

Comment

Dealer al gebeld?

Comment

collega simoni heeft gelijk
                niets aan de hand

Comment

Collega

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Dealer al gebeld?

Aangezien het gisteren zaterdag was en ik dat pas heb ontdekt zaterdagavond niet meer kunnen bellen.

Het is ook zoiets dat niet echt uit te leggen valt aan de telefoon.

Ik ga deze week misschien eens langs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                      Aangezien het gisteren zaterdag was en ik dat pas heb ontdekt zaterdagavond niet meer kunnen bellen.

Het is ook zoiets dat niet echt uit te leggen valt aan de telefoon.

Ik ga deze week misschien eens langs.
                      Houdt ons op de hoogte

Ben benieuwd wat het is..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Houdt ons op de hoogte

Ben benieuwd wat het is..

I will.

Ik zou het werkelijk schandalig vinden als ze geaccidenteerde wagens in premium selection zetten, ondanks hun beloftes. Goede wetende dat ze afgeragde gechipte bmw's er ook in zetten.

Comment

Ziet er mij gewoon een poetsmiddel uit dat er op gespoten maar nooit afgeveegd is.

Comment

Ben dus naar Dejonckheere / Wyffels geweest vandaag en uitleg gevraagd.

Hij schrok er zelf van en moest er zelf wat mee lachen eigenlijk. Hij verontschuldigde zich en verzekerde me dat de mannen die dat gekuist hadden het zouden horen. het lijkt me vrij geloofwaardig, want je krijgt het er niet meer af, het is er als het ware ingetrokken.

Hij verzekerde me dat het GEEN accidenté is, want dat ze dat volgens BMW premium Selection absoluut niet mogen.

Ik heb het voorlopig zo gelaten, aangezien het toch maar een bedrijfswagen is, en je zoiets toch niet ziet. Ik wacht nog een andere verklaring af.

Maar denk inderdaad ook niet dat er iets loos is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              Ziet er mij gewoon een poetsmiddel uit dat er op gespoten maar nooit afgeveegd is.
                              Inderdaad, en het is er dus ingewreten.

Voor de rest nog altijd superkarretje

Comment

Aaa bij Pieter geweest ? ( Wijffels )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                  Aaa bij Pieter geweest ? ( Wijffels )
                                  Yup. idd

Comment

Working...
                                  X