Vorige week ben ik een smeedijzeren poortje gaan ophalen dat moet dienen als hekje aan de ren van mijn kippetjes. Dat ding is nogal zwaar dus had ik mijn mamaatje lief ingeschakeld om het te helpen uitladen. En terwijl ik een soort aanhechtingspaal in de garage zet en wel drie keer herhaal dat ze moet wachten op mij, is mijn ma zo slim om dat poortje zelf uit de auto te trekken. Met als gevolg dat ma bagnole niet meer impeccable is. Ik zag het al gebeuren hé, ik vraag haar nog zo om dat er niet alleen uit te pakken. Wat doet ze...
Soit, zo ziet het er heden ten dage uit:
linkse schilfer:
rechtse schilfer:
Niet goed hé.
Het is misschien belachelijk maar het stoort mij enorm want ze was zo mooi.. Is er een manier om dat zelf te herstellen? Ik dacht aan zo'n verfstaaltje, maar ik lees daar negatieve dingen over. 't Zou alleszins wel beter zijn dan hoe het er nu uitziet, niet? Van ver?
Enfin, graag enkele tips over hoe ik dat kan oplossen. Ik wil het graag zelf doen. Ik heb mij ruitenwissers zelf vervangen dus dit kan ik vast ook. Wel niet overdrijven qua budget graag.
Soit, zo ziet het er heden ten dage uit:
linkse schilfer:
rechtse schilfer:
Niet goed hé.
Het is misschien belachelijk maar het stoort mij enorm want ze was zo mooi.. Is er een manier om dat zelf te herstellen? Ik dacht aan zo'n verfstaaltje, maar ik lees daar negatieve dingen over. 't Zou alleszins wel beter zijn dan hoe het er nu uitziet, niet? Van ver?
Enfin, graag enkele tips over hoe ik dat kan oplossen. Ik wil het graag zelf doen. Ik heb mij ruitenwissers zelf vervangen dus dit kan ik vast ook. Wel niet overdrijven qua budget graag.
Comment