Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zetels grondig reinigen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zetels grondig reinigen?

Er werden op reis tamelijk wat bier, koffie en vettige saus (van broodjes) gemorst op de stoffen zetels van
    den voiture. Je ziet kringen van de vloeistoffen en vettige plekken..

Volstaat een productje om dit weg te krijgen of moet er al wat drastischer worden ingegrepen?
    Graag oplossingen die ik zelf kan doen, heel lang rijd ik niet meer rond met deze auto dus is het niet nodig om dit te laten reinigen bij een bedrijf.
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
    Er werden op reis tamelijk wat bier, koffie en vettige saus (van broodjes) gemorst op de stoffen zetels van
    den voiture. Je ziet kringen van de vloeistoffen en vettige plekken..

Volstaat een productje om dit weg te krijgen of moet er al wat drastischer worden ingegrepen?
    Graag oplossingen die ik zelf kan doen, heel lang rijd ik niet meer rond met deze auto dus is het niet nodig om dit te laten reinigen bij een bedrijf.
    Eimann carpet and upholstery cleaner. Het ruikt op het moment van gebruik wat onaangenaam maar het doet zijn werk

Ik heb er Fiddy zijn gemarineerde kofferbekleding (losgebroken AF BBQ veel) helemaal proper mee gekregen ...

En dat zegt genoeg denk ik want het STONK en was helemaal oranje

Comment

zaterdag zag ik het niet zitten om raprap de moto samen te steken en eens langs te komen.
      zie PM
      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
      X