Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede (!) automatische of handcarwash regio Halle-Brussel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goede (!) automatische of handcarwash regio Halle-Brussel

Ik zoek een goede carwash om mijn wagen te laten wassen op regelmatige basis.
    Ik heb abonnement bij Dodane (www.dodane.be) maar daar kan mijn wagen niet meer in met zijn sloffen (315 breed). Dat blijkt een probleem te zijn want bij de meeste automatische carwashes is de geleiderbreedte (290 lijkt de standaard).

Weet iemand een goede (dus niet met borstels) carwash waar dit wel kan ? Of een hele goede handcarwash of detailer ?

Thx !
    Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Misschien hier

five star is bij pakistanen die goed werk leveren maar geen blingbling zaak....
    http://anaccarwash.be/anac-carwash-vestigingen-belgie/anac-carwash-brussel/

Last edited by ; 03/01/2013, 12:28.

Comment

Van die pakistanen nog al gehoord, blijkbaar doen die da goed.Binnekort eens uittesten!

Comment

de datum van die beginpost al eens bekeken ??

volgens mij heeft ie al een andere auto ondertussen..............

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Bij de krasstraat zal ie alvast krassen genoeg hebben naderhand dat is een feit dat just is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten

Nee hoor ik heb hem nog ...
            Ik weet wel dat jij een echte detailing fan bent ... en dat je je beeste nooit door de wasstraat zou halen, maar voor mij blijft de auto in de eerste plaats een gebruiksvoorwerp, waar ik geen enkele uren per week aan kan spenderen om hem helemaal in de was te zetten. Pas op ik vind het geweldig wat je doet he, en een auto die in de was staat zal zowieso mijn aandacht trekken in het straatbeeld. Ik heb je eigen topic over je Scenic al verschillende keren doorgenomen en kijk altijd met bewondering naar je fotos, maar ik kan het zelf niet opbrengen om het zo regelmatig te doen. Enfin, als je je geroepen voelt ..
            Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
              maar ik kan het zelf niet opbrengen om het zo regelmatig te doen. Enfin, als je je geroepen voelt ..
              Kan altijd geregeld worden hoor : mits wat hulp van mijn "meestergast" is je auto op 4 uur tijd in topconditie (= zonder polijsten , want dan heb je minstens 10 uur nodig...)

Let niet op die oude (kalende) man op z'n knieën

Comment

Hier iemand die eventueel bij thuis komt...

Comment

10 minuten van Halle. Is wel het betere (iets duurdere) werk dus misschien niet voor elke week.

Ben er zelf nog niet geweest, maar zal er waarschijnlijk één van deze mijn kar is binnensteken.

Comment

Heb er nog eentje gevonden. Bij mij moet het stoffen interieur inclusief de deurbekleding grondig gebeuren. http://vwash.be/nl/presentatie/ruimt...ctiviteit.html

Comment

Working...
                    X