Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote bluts in motorkap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Grote bluts in motorkap

Vriend en ik ware vorige week weg geweest en we hadden nogal veel op :s
    mijn vriend is op mijn auto geklommen en gevallen en nu zit er een bluts ter grote van een schoen in de motorkap... Is er hier iets aan te doen? en hoeveel zal dit kosten?

heb je foto's? een bluts is sowieso werk voor een carrosserie.

Comment

Haha En dan in het car cleaning topic komen posten Een deuk valt niet weg te poetsen he.
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Laten repareren en de rekening naar uw vriend sturen. Als hij zo stom is om met z'n zatte kloten op uw wagen te kruipen moet hij de gevolgen maar dragen. Logisch toch?

Comment

ja tuurlijk zal hij de kosten moeten betalen, maar ik zou gewoon willen weten of jullie mij ongeveer kunnen zeggen hoeveel dit gaat kosten?

Comment

ga eens langs bij een carrossier he. uitblutsen zal met wat geluk 50 euro (1u werk) kosten, maar er is geen garantie dat je het perfect zal weggewerkt zijn. als je pech hebt moet er een volledig nieuwe motorkap op. welke auto is het?
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Voor 50€ werk ik die deuk weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                Gevaarlijke stelling zonder het wrak gezien te hebben, straks is het zo'n deuk:

Voor 50€:

- Bewerk ik de motorkap met voorhamer en cirkelzaag. Garantie dat je van de originele deuk niets meer ziet.

Comment

zoek wat rond op een autokerkhof en mits wat geluk vind je er nog eentje in dezelfde kleur
                  www.peugeotforum.be

Comment

toeval wil dat ik er al eentje weet staan met intacte motorkap

zoeken kunt ge zelf, ge zijt toch ne grote jongen die alles weet, niet?
                    www.peugeotforum.be

Comment

ik dacht eerder dat het kakbruin was, past goed bij de rest van uw imago
                      www.peugeotforum.be

Comment

zou het echt kunnen dat het maar 50 euro kost? leek me eerder iets van meer dan 500, of kan dat nooit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maartenw Bekijk Berichten
                          ter grote van een schoen

Moest ik u kennen dan gaf ik u de raad: zoek s vrienden die zich weten te gedragen, zelfs zatgeweg!

Soit: zoals hierboven gezegd: meer details en foto zou ideaal zijn...

Comment

Working...
                          X