Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dakhemel reinigen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dakhemel reinigen

Na 2 jaar gebruik is mijn -oorspronkelijk crème-witte- dakhemel op verschillende plaatsen behoorlijk vuil geworden.

Aan de handvaten, aan de voorstijlen en tussenstijlen (in- en uitstappen en zich vasthouden), gewoon op de dakhemel zelf edm...iemand een goede en goedkope manier om deze grondig te reinigen?

Ook wel geïnteresseerd hierin.

Tot nu toe gehoorde oplossing: dieptereiniging met zo'n machien. Maar ik heb niet zo'n machien!
    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

ik gebruik zelf bij voorkeur een makkelijk product van Cartec: Cartec allesreiniger 8,5€ voor 500ml, hier maak je eigelijk 1,5 liter product mee in combinatie met een zachte handdoek, gewoon innevelen, en wegwrijven. kost je hoop en al 10 min om je hele hemel te doen, product is tevens bruikbaar voor het gehele interieur
      een extractor kan je beter niet gebruiken op je hemel, dit is té veel van het goede, indien te vochtig kan het zijn, afhankelijk van het merk auto, dat je hemel loskomt of bol (naar beneden toe) gaat doorhangen.

Comment

Working...
      X