Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rare schijn op auto na polieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rare schijn op auto na polieren

Paar maand terug mijn auto laten polieren(een zwarte BMW) en als die netjes gewassen is en in de zon staat zie je net zo een verticale brede strepen erop....

Op wat zou dit kunnen wijzen?Alleen merkbaar op de zijkanten

Oorspronkelijk geplaatst door pkt Bekijk Berichten
    Paar maand terug mijn auto laten polieren(een zwarte BMW) en als die netjes gewassen is en in de zon staat zie je net zo een verticale brede strepen erop....

Op wat zou dit kunnen wijzen?Alleen merkbaar op de zijkanten
    Bewegen de strepen als je langs de wagen loopt ?

Comment

hm,ik ben het niet zeker maar denk het wel........

ZOu dr es sêcifiek moeten opletten,maar zal daarvoor de wagen eerst weer es moeten netjes maken en wachten op het zonneke:-)

Comment

Dan zijn het hologrammen, teken dat de wagen niet gepolijst is. Enige dat je daar tegen kan doen is de wagen nogmaals laten polijsten, maar dan bij een goed bedrijf. Teken dat ze niet goed hebben afgewerkt met een finishing polish en pad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rodders Bekijk Berichten
          Dan zijn het hologrammen, teken dat de wagen niet gepolijst is. Enige dat je daar tegen kan doen is de wagen nogmaals laten polijsten, maar dan bij een goed bedrijf. Teken dat ze niet goed hebben afgewerkt met een finishing polish en pad.
          Idd. Bij Wax-it kom je dat niet tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rodders Bekijk Berichten
            Dan zijn het hologrammen, teken dat de wagen niet gepolijst is.
            Voor mij is het net een teken dat de wagen WEL gepolijst is, maar op de foute manier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Voor mij is het net een teken dat de wagen WEL gepolijst is, maar op de foute manier.

Comment

Is men vergeten dat het masjien moet polieren, en niet de hand die het masjien vasthoudt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                  Is men vergeten dat het masjien moet polieren, en niet de hand die het masjien vasthoudt?
                  Nochtans heeft bij polieren met een rotary de hand die de machine vasthoudt wél een gigantische invloed.

Comment

FF gecheckt,de strepen bewegen niet als je er voorbij loopt en zijn alleen maar zichtbaar in volle zon...........

Grtz,
                    Pkt

Comment

Is het een doffe waas ? Dan zijn het buffer trails, zoiezo lijkt het mij om een minder geslaagde polierbeurt te gaan.

Als je wil mag je hier vrijblijvend eens langskomen voor advies hoor

Comment

Hoi,

neen,het is een blinkende'gele'? schijn die erop zit,maar alleen maar zichtbaar als die in de felle zon staat.....

Zou met plezier es langskomen moest ik es in de buurt zijn,maar ben van regio Ieper/Heuvelland

Gtzzzzzz

Comment

Working...
                        X