Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderhoud van cabriobashe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onderhoud van cabriobashe

Heeft er iemand tips voor het onderhoud van een cabriobashe?
    Eventueel speciale tips nu de winter er aan komt?
    Ik zou ze graag zo goed mogelijk onderhouden, voor er het maximum aan plezier eruit te halen....

De producten van Renovo worden hoog geprezen. Ze hebben een uitgebreid gamma producten om het dak te zuiveren en achteraf te beschermen, zelfs per kleur. Ik zou het dak toch twee maal per jaar behandelen.
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ik was de kap telkens bij elke wasbeurt mee met de gebruikelijke autoshampoo. Tot nu toe heb ik de PB's Super Slick & Suds shamppo of Meg's NXT Generation Car Wash gebruikt.

2x per jaar, zeker na de winter, reinig ik de kap met een zachte borstel icm Raggtopp Cleaner en impregneer ik de kap nadien weer met Raggtopp Protectant of Meguiars Convertible & Cabriolet waterproofer.
      In de zomer gebeurt het ook dat ik de kap, tussen 2 wasbeurten in, stofzuig.

Vogeluitwerpselen meteen verwijderen.

Ik probeer mijn auto ook zo weinig mogelijk onder bomen te parkeren.

Comment

Ik ga de kap eerst goed reinigen, daarna goed laten drogen (indien je een stoffen kap hebt) en behandelen met waterafstotende producten zoals deze bv

Comment

303 Fabric Cleaner (schoonmaken)

303 Fabric Guard (beschermen)

Comment

Sinds kort hebben wij 3 nieuwe producten van 303 in ons gamma.

Er is een specifieke reiniger voor textiel (303 Fabric & Vinyl Cleaner) die indien nodig ook op je dak kan gebruikt worden maar er is ook een specifieke reiniger voor cabriodaken (303 Convertible Top Cleaner). Die zullen het dak terug mooi proper krijgen zonder groene of witte vlekken van mos of te krachtige shampoo.

Daarna beschermen met 303 High Tech Fabric Guard of 303 Aerospace Protectant zorgt voor een langdurige waterafstotende bescherming.

De producten komen zeer snel in de webshop, wil je onmiddellijk bestellen dan kan je best een mailtje sturen naar info@wax-it.be

Comment

Iemand die Renovo Proofer al daadwerkelijk heeft gebruikt om cabriodak te impregneren? Zo ja, bevindingen graag. ;-)

Comment

Working...
              X