Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kras die roest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kras die roest

onze wagen heeft een diepe kras tot op het metaal. ( niet mijn schuld :d)
    nu begint deze te roesten hoe kan ik deze het best behandelen ?
    mijn vader sprak van hamrit ? ik vind dit niet z'n goed idee eigenlijk ik vind het maar
    een raar product.

alvast bedankt .

mvg. peugeoteke

is het met de 203?

je kan misschien opteren voor een product dat roest oplost. HG verkoopt een zuur dat je met water moet aanlengen (dit is dus geen roestomzetter maar verwijderaar). En neen, het beschadigt de lak niet
    Eerst de zone rond de kras mooi afplakken, product aanbrengen, 10 minuten laten inwerken en dan met overvloedig water + spons verwijderen. Direct herstellen door lak aan te brengen. Ga een heel fijn penseeltje kopen, verdun de lak wat en breng dat aan in de kras. Lak kan je vastkrijgen via een lakstift door de kleur te zoeken die er zo dicht mogelijk bijligt. De kras kan je voor het lakken opnieuw zoveel mogelijk afplakken.
    Andere optie is te passeren via een carrossier, maar dan gaat ge een pak meer geld kwijt zijn natuurlijk.
    www.peugeotforum.be

Comment

het is niet met de 203 het is met de auto van de papa waar ik ook mee rij .
      alvast bedankt voor de tip!

mvg.

Comment

zoek anders eens op youtube naar spotrepair, of how to repair/remove a scratch

wel een beetje door de reclame heen durven kijken, maar sommige filmpjes geven een goede indicatie over hoe jij het zou kunnen aanpakken. Let wel, hier is er geen roest en die moet je echt wel weg hebben wil je lak aanbrengen.
        www.peugeotforum.be

Comment

Working...
        X