Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Die größte Waschstraße Europas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die größte Waschstraße Europas

Ziet er wel deftig ut, geen rails waar je je wielen aan kan schuren en zo.
    Is dit voor de detailers hier dan zo'n heiligschennis om je wagen daar te laten wassen?

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het laatste zinnetje zegt het goed:

Speziellen autos brauchen spezielle pflege, fur alle andere...

Aan de respectievelijke eigenaars om uit te maken wat speciaal is.

Comment

ik rijd met een ordinaire kar

Maar wel een coole wasstraat!

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

als amateur-detailer laat ik daar m'n wagen niet wassen. Stel het volgende even voor :
        De auto's rijden allemaal achter elkaar door de blauwe borstels door. Voor je is er een wagen die vol modder hangt; jij volgt direct daarna met je minder vuile wagen....de modder en het zand dat nog in de borstels hangt, krast nu netjes over jou lak....gegarandeerd poetskringen of swirls

Bij het polieren en waxen werken ze met van die poetsmachines met een veel te grote pad....die dingen zijn niet in staat om enige correctie aan te brengen. Het gele padje dat gebruikt wordt even later om bij die mooie 12m wax aan te brengen is volledig vuil....niet echt bevorderlijk voor je lak....

Ik kan nog wel even doorgaan zo....het lijkt beter dan de huidige carwashes maar het blijft in mijn ogen een KRASWASH.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          als amateur-detailer laat ik daar m'n wagen niet wassen. Stel het volgende even voor :
          De auto's rijden allemaal achter elkaar door de blauwe borstels door. Voor je is er een wagen die vol modder hangt; jij volgt direct daarna met je minder vuile wagen....de modder en het zand dat nog in de borstels hangt, krast nu netjes over jou lak....gegarandeerd poetskringen of swirls

Bij het polieren en waxen werken ze met van die poetsmachines met een veel te grote pad....die dingen zijn niet in staat om enige correctie aan te brengen. Het gele padje dat gebruikt wordt even later om bij die mooie 12m wax aan te brengen is volledig vuil....niet echt bevorderlijk voor je lak....

Ik kan nog wel even doorgaan zo....het lijkt beter dan de huidige carwashes maar het blijft in mijn ogen een KRASWASH.
          Hangt er gewoon vanaf hoe hard ze ze afspuiten in het begin he. Als ze er daar geen doorlaten met modder, heb je daar geen probleem van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Hangt er gewoon vanaf hoe hard ze ze afspuiten in het begin he. Als ze er daar geen doorlaten met modder, heb je daar geen probleem van.
            ze spuiten ze enkel in met wat zeep.

Comment

Zeker?

Dan is dat idd een nadeel.
              Nuja, ik ga geen 300km rijden om naar de carwash te gaan, dus mij maakt het niet uit.

Comment

Zeker?

Dan is dat idd een nadeel.
                Nuja, ik ga geen 300km rijden om naar de carwash te gaan, dus mij maakt het niet uit.
                Hopelijk ga je met je mooie mercedessen niet naar een carwash....

Comment

Hopelijk ga je met je mooie mercedessen niet naar een carwash....
                  Mijn SL vroeger ging 's winters (als de hardtop erop stond) om de week door de carwash. In de zomer deed mijn buurjongetje het met de hand. De Pagode is nog niet klaar, en met dat cabriodak gaat er ook niet door carwash gereden worden waarschijnlijk, en de 190 is voorlopig nog niet door een carwash geweest, en aangezien ik schrik heb dat de spoilers het niet houden gaat die waarschijlijk gewoon heel veel vuil rondrijden

Comment

Mijn SL vroeger ging 's winters (als de hardtop erop stond) om de week door de carwash. In de zomer deed mijn buurjongetje het met de hand. De Pagode is nog niet klaar, en met dat cabriodak gaat er ook niet door carwash gereden worden waarschijnlijk, en de 190 is voorlopig nog niet door een carwash geweest, en aangezien ik schrik heb dat de spoilers het niet houden gaat die waarschijlijk gewoon heel veel vuil rondrijden
                    Als de lak is beschermd door een goede wax of sealant is vuil rondrijden niet zo erg

Comment

Als de lak is beschermd door een goede wax of sealant is vuil rondrijden niet zo erg
                      De eerste laag vuil zorgt voor een sealant bij mij

Comment

De eerste laag vuil zorgt voor een sealant bij mij
                        tja, zo heb ik het nog niet geprobeerd; goede standtijd zeker...sealant die als maar dikker wordt....vermoedelijk enkel glans na regen....

Comment

de reden dat ik daar niet inga is simpel.
                          T-roof lekt altijd

Comment

Working...
                          X