Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wasbeurt tijdens winterse temperaturen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wasbeurt tijdens winterse temperaturen

Mannen,

Kunnen jullie mij informeren op welke manier ik momenteel het beste mijnen Insi eens afwas ?

Kweet het... met die kou, maar hij is zo vuil als kweet nie wat en zou ook graag het zout er willen afkuisen...

Bedankt alvast voor de tips !

Grtz,

Goeie vraag...
    Efkes afspuiten met den hogedrukreiniger was mijn gedacht.

Comment

Als het vriest en hij staat buiten snachts, niet.

Comment

idd, afspoelen en binnenzetten. Anders er niet aan beginnen.

Comment

Ik ben bezig met een handleiding te schrijven daarover. Nog even en hij verschijnt online!
          We zullen hier op het forum dan ook wel een linkje zetten of een topic erover aanmaken.

Comment

Als het hard vriest dan is het zelfs beter om hem niet af te spuiten en even op je tanden te bijten tot de temp weer boven nul komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Ik ben bezig met een handleiding te schrijven daarover. Nog even en hij verschijnt online!
              We zullen hier op het forum dan ook wel een linkje zetten of een topic erover aanmaken.
              Laat maar komen TOMT !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Met de tuinslang dan? Want ik deed het met de hogedrukreiniger en dat was toch geen succes... Verneveling bevroos direct en ik moet niet meer meer zeggen zeker
                Idd

En vooral zien da ge ni op uw bakkes gaat want op de grond bevriest da rap

Comment

Met de tuinslang dan? Want ik deed het met de hogedrukreiniger en dat was toch geen succes... Verneveling bevroos direct en ik moet niet meer meer zeggen zeker
                  Je was hem eigenlijk aan het zandstralen dus?

Tiens, ik heb m'n kar toch nog afgespoten in putje winter.

Comment

Zondag geven ze positieve temperaturen, dus eventueel zondag afspuiten en lichtjes wassen met lauw water. Maar dit kan je enkel doen als je daarna de wagen binnen kunt zetten waar het niet vriest. Een wagen heeft wel ff nodig om volledig mooi op te drogen en tege dat het weer nacht is zal ie niet droog zijn. Dus enkel en alleen doen alsie binnenkan

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                        Idd

En vooral zien da ge ni op uw bakkes gaat want op de grond bevriest da rap
                        Ben vorige winter nog mijn kar gaan wassen in de was box aan de Sterre. Je kon schaatsen rond de auto - levensgevaarlijk. Dit jaar doe ik dat niet meer - een zwarte blijft sowieso maar een uur proper.
                        Last edited by Ugeken; 04/12/2010, 00:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                          Ben vorige winter nog mijn kar gaan wassen aan de in de was box aan de Sterre. Je kon schaatsen rond de auto - levensgevaarlijk. Dit jaar doe ik dat niet meer - een zwarte blijft sowieso maar een uur proper.
                          De betere self-car-wash-centra (ik zou nogal scoren bij scrabble) hebben verwarming zitten in de grond. In wevelgem is het toch zo en dat is maar aan een tankstation.

Comment

spuiten = aanvriezen.
                            sneeuw hoeft niet aan te vriezen.
                            Ik wacht.

Comment

Tip als er teveel sneeuw aan uwen auto hangt :
                              parkeer hem een uurke in een ondergrondse garage en alle sneeuw is weg ,
                              gisteren meegemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Tip als er teveel sneeuw aan uwen auto hangt :
                                parkeer hem een uurke in een ondergrondse garage en alle sneeuw is weg ,
                                gisteren meegemaakt
                                staat sowieso in garage... maar blijft er vuil staan en zout hangt er ook nog aan hé...

Comment

Ik begin er ook niet aan in dit weer. Lekker vuil heeft ook iets Interieur daarentegen wil ik wel dat 't kraaknet blijft.

Comment

Niet normaal die auto van me. Precies een zoutvlakte op die kofferklep.

Comment

Mijne slaapt buiten. Doordat er regelmatig sneeuw valt, blijft hij eigenlijk relatief 'proper'.

Comment

Idem, ik krijg die écht niet vuil

Comment

Working...
                                        X