Oorspronkelijk geplaatst door TomT
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wasbeurt tijdens winterse temperaturen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet normaal die auto van me. Precies een zoutvlakte op die kofferklep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenSnel afwrijven met een goed uitgewrongen zeemvel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenIdeaal om krassen te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenZou het? Geloof jij die detailers-marketing misschien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenYep en tevens ook logisch redeneren
Ik kuis mijnen auto met een vodde en wasbenzine. Hij blinkt, dus dat werkt perfect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenEen Insignia rijder die iemand de les spelt over logisch redeneren?
Ik kuis mijnen auto met een vodde en wasbenzine. Hij blinkt, dus dat werkt perfect.
Idd, aan kindjes in de kleuterklas mss wel ja !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenIets geloven en dat geloven versterken door logica te respecteren en verstand te gebruiken is dus iemand de les spellen...?
Idd, aan kindjes in de kleuterklas mss wel ja !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenIdeaal om krassen te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDe wijze waarop Socrates stierf bevestigt dat velen dat zo percipiëren.
Welkom op het BMW forum!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen van Artemis !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenVerklaar je nader, ik ben niet zo thuis in de Griekse mythologie.
Alle gekheid op een stokje, on topic nu... iedereen doet wat hij wilt en denkt dat hij moet doen... maar alle nuttige tips zijn welkom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenSocrates ? Spanjaard ?
Alle gekheid op een stokje, on topic nu... iedereen doet wat hij wilt en denkt dat hij moet doen... maar alle nuttige tips zijn welkom
Allez, voor de duidelijkheid, nee, dat met die vodde afkuisen is geen goed idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenSnel afwrijven met een goed uitgewrongen zeemvel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenMijn vader doet dat gewoon met z'n blote handen, eens goed wrijven over het zout en zand dat aan de koplampen hangt. Hij doet dat voor goed te doen denk ik, maar in het vervolg parkeer ik mijn auto een straat verder!
Een tijd terug in de garage.
Ja, die gast staat gewoon met een lichtjes natte vodde op diene auto te wrijven.
Comment
-
En maar één emmer of wat ? Ongehoord !Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Als het vriest blijf ik weg met water. Als de temp positief is en blijf de komende nacht maar heb geen tijd voor volledige wasbeurt dat foam ik hem en dan zeer goed afspoelen.
Als ik hem niet tegoei kan wassen, blijf ik er liever af tot wanneer ik dat wel kan2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Vorige week vrijdag had ik ook prijs, s'avonds om 20u nog de wagen wezen voltanken, ik steek de tang in de vulopening en steek da spel in gang, toevallig staat er een klant 15m verder ook te tanken en we staan wat te praten, kijk ik ineens om en staat de diesel daar uit m'n tankopening te gulpen dat het niet meer schoon is , zeker een paar liter eruit en alles bekletst , wielkast, wiel enz... en stinken maar...
Ik naar huis, tja de wagen zo in de garage zetten was geen optie ( garage aan het huis ) , vriezen dat het kraakte en wat lichte sneeuw, zaterdagmorgen moest ik terug om 5u vertrekken dus buiten laten slapen zag ik niet direct zitten... Uiteindelijk de hoge drukreiniger bovengehaald en in snowfoam gezet, de wielkast en wiel nog extra met afgelengde APS ingespoten. 2 minuten later was dien snowfoam iets ijskreemachtigs , niet normaal man... Toch door veel spuiten met puur water dan alles er af gekregen maar mijn wagen zag er als een ijsklomp uit, nu op zich geen probleem, dit had ik wel verwacht want ik heb een vrij grote garage voor twee wagens waar naast een radiator ook nog vloerverwarming ligt, de wagen binnen en met een emmer lauw water alles mooi met shampoo afgewassen, nog wat nagespoeld en al het water in het putteke. Hem mooi gedroogd en voor alle zekerheid de radiator een nachtje opgezet en daarbij de deuren en koffer mooi op een kier gezet zodat alles mooi kon uitdrogen. De morgen erop stond ie kurkdroog te blinken en gene mazoutstank meer . Zonder verwarmde ruimte waar je de tijd hebt van uitdrogen zou ik er echter niet aan beginnen, lijkt me zeer riskant...
Comment
-
We hebben een kort stukje uitgewerkt ivm de wasbeurt in de winter. Je kan het vinden onder Handleidingen bij ons Advies => http://www.wax-it.be/advies/handleidingen.html
Of rechtstreeks:
http://www.wax-it.be/advies/index.ph...rhoud&catid=65
Comment
Comment