Ik zit de laatste tijd ook wat rond te kijken voor een goeie hogedrukreiniger. Op zich vind ik de Kärcher K5.700 wel een mooi apparaat, maar toch heb ik mijn twijfels. Ik heb namelijk ook een Kränzle 2160 TS(T) gezien welke meer dan het dubbele kost, maar deze is dan ook op elk vlak superieur. Alles in metaal uitgevoerd en zeer robuust en daarbij heeft dat model een traagdraaiende pomp o.i.d. waardoor die nog stiller is en langer meegaat.
Iemand tips wat ik het beste kan nemen? Ik zou de hogedrukreiniger vooral gebruiken voor het reinigen van het terras en uiteraard regelmatig voor het wassen van de auto's. Een Kärcher K5.700 lijkt me toch ook wel al vrij robuust? Alhoewel ik me wel afvraag hoelang zo'n kunststof spuitpistool met kunststof opzetstukken zonder lekkages en dergelijke blijft werken.
Iemand tips wat ik het beste kan nemen? Ik zou de hogedrukreiniger vooral gebruiken voor het reinigen van het terras en uiteraard regelmatig voor het wassen van de auto's. Een Kärcher K5.700 lijkt me toch ook wel al vrij robuust? Alhoewel ik me wel afvraag hoelang zo'n kunststof spuitpistool met kunststof opzetstukken zonder lekkages en dergelijke blijft werken.
Comment