Wij hebben hier thuis reeds een kleine 10 jaar zo'n hogedrukreiniger van een door mij niet zo gekend merk(is een blauwe, dat weet ik wel)
probleem is dat die te weinig druk kan steken voor deftig auto mee te kunnen afspuiten.
spuiten vanop 50cm bied echt geen meerwaarde. Blijft evenvuil.
Toen indertijd was het een van de zwaarste types die er waren, ondertussen nogal out of date.
Ik zou dus willen opzoek gaan naar zwaarder en recenter model.
Hoofddoel dat ie voor gebruikt zal worden is om de auto mee te wassen wekelijks en te foamen.
Bij de huidige zit er een soort foamstukje bij met zo'n reservoir aan maar het schuim blijft niet plakken aan de auto, veel te slap dus.
Ook bezit de huidige slecht een draad van 5m, wat echt een ramp is voor een auto te wassen als je er amper rond kan.
Ik heb eens zitten zoeken op de site van Karcher maar er is zodanig veel keuze.
welke zouden jullie mij aanraden?
probleem is dat die te weinig druk kan steken voor deftig auto mee te kunnen afspuiten.
spuiten vanop 50cm bied echt geen meerwaarde. Blijft evenvuil.
Toen indertijd was het een van de zwaarste types die er waren, ondertussen nogal out of date.
Ik zou dus willen opzoek gaan naar zwaarder en recenter model.
Hoofddoel dat ie voor gebruikt zal worden is om de auto mee te wassen wekelijks en te foamen.
Bij de huidige zit er een soort foamstukje bij met zo'n reservoir aan maar het schuim blijft niet plakken aan de auto, veel te slap dus.
Ook bezit de huidige slecht een draad van 5m, wat echt een ramp is voor een auto te wassen als je er amper rond kan.
Ik heb eens zitten zoeken op de site van Karcher maar er is zodanig veel keuze.
welke zouden jullie mij aanraden?
Comment