Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke hogedrukreiniger?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn fout, ik had m niet in het boekje zien staan van Kärcher, vandaar dat ik dacht dat het een oud model was. Maar het is een Jubileum model.
    '00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      De Quardo 799TS T die ik nog geen jaar gebruik heeft toch al wat mankementen.
      Welk merk??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Ouder model , weet niet ?

Staat in Promo in de doe het zelf waar ik soms ga ...
        Net eens gecheckt ivm de K5.700 , zit kwa prijs in de buurt van deze die ik voorstelde ..
        thx voor de tip , nog eens opzoeken wat ik vind op het net van deze
        ik heb de k5.700 gekocht paar maand geleden na dit topic gestart te hebben.
        kan er alleen maar positief over zijn, die slanghaspel is zeer handig!
        al is 15 m wel een luxe hoor als je dat hebt, 9m is tekort om je wagen te kunnen rondgaan ermee in 1x
        2013- Volvo V60 D3 R-Design
        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
          Het probleem van de niet zuivere straal heb ik ook, ik ga die ko peens uit mekaar halen denk ik.
          Ik heb dat wel al kunnen oplossen. Heb dan gewoon de kop gedemonteerd flink ingespoten met een roestafbrekende kruipolie, was iets professioneels maar WD40 moet ook werken.
          Keer erop kop niet gedemonteerd en 2 maand laten staan en het probleem was terug. Ik vermoed dat je ofwel het toestel vaak moet gebruiken ofwel de kop steeds demonteren om er geen last van te hebben.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk Berichten
            Ik heb net even in het boekje gekeken, eerste olieverversing is na 50 bedrijfsuren en daarna jaarlijks of na 1000 bedrijfsuren. De olie is inderdaad 15W40 (0,5l).
            Ik heb lang getwijfeld vanwege de prijs, maar met de gedachte in het achterhoofd dat deze lang zal meegaan valt het opzich ook wel mee. En het is ook erg prettig om mee te werken.
            Wist ik ook niet. Bij die quadro is dat wel een andere viscositeit. Ik vind het eigenlijk maar vreemd, waar zou dat goed voor zijn?
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
            X