Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lichte lakschade laten herstellen (leasing)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Euhm...

Bij onze leaasingmaatschappij is schade aan de bumpers meegerekend/inbegrepen.

*denk ik*

Ik zou het voor zoiets onnozel niet laten herstellen. Als je dat zelf laat maken, kan je er al bijna geld op verwedden dat 1 week later er een ander tegenrijdt, of er nog iets anders met je kar gebeurt...
    1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
      Euhm...

Bij onze leaasingmaatschappij is schade aan de bumpers meegerekend/inbegrepen.

*denk ik*

Ik zou het voor zoiets onnozel niet laten herstellen. Als je dat zelf laat maken, kan je er al bijna geld op verwedden dat 1 week later er een ander tegenrijdt, of er nog iets anders met je kar gebeurt...
      Heb nog nooit te maken gehad met leasingmaatschappijen maar ook ik zou dit, vermits het op een niet te opvallende plaats is, niet laten maken maar proberen om het meeste weg te polieren en de rest wat met een lakstift weg te werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
        Heb nog nooit te maken gehad met leasingmaatschappijen maar ook ik zou dit, vermits het op een niet te opvallende plaats is, niet laten maken maar proberen om het meeste weg te polieren en de rest wat met een lakstift weg te werken.
        ik heb dat indertijd ook niet laten maken.

Gewoon afwachten wat de leasing er van zegt bij eindecontract. Als dat bv. 500 € zou kosten dan wordt dit ook verlaagd met een afschrijving/depreciatie enz. Waardoor uiteindelijk de klant/huurder maar 125 € dient te betalen als compensatie. En als je eens goed van je tak maakt, misschien niets.

Comment

oppassen met herstellingen te doen zonder de leasingmaatschappij van op de hoogte te stellen
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
            ik heb dat indertijd ook niet laten maken.

Gewoon afwachten wat de leasing er van zegt bij eindecontract. Als dat bv. 500 € zou kosten dan wordt dit ook verlaagd met een afschrijving/depreciatie enz. Waardoor uiteindelijk de klant/huurder maar 125 € dient te betalen als compensatie. En als je eens goed van je tak maakt, misschien niets.
            Ik denk dat ze bumpers door de vingers zien, aangezien deze al te vaak slachtoffer worden van parkeerschade en steenslag, en dit voor veel te veel discussies zorgt.

Wanneer de leasingmaatschappijen daar de schade aanrekenen, zou dat voor 90% van de wagens al direct zo'n 1000-1500 euro opleg betekenen...
            1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
            X