Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Doffe lak te redden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
    Ik wil zo snel mogelijk foto's zien.

Het is aan Tim de eer om dit te doen....foto's zijn er zeker efkes geduld denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
      Het is aan Tim de eer om dit te doen....foto's zijn er zeker efkes geduld denk ik...
      Of course my friend, of course.

Comment

Awel dit vind ik echt ferm,elkaar zo helpen.Ik ben zelf heel geintreseerd in het detailen,ik heb nu al heel veel prodcuten van Megs & Autoglym,ik heb ook een DA gekocht en wacht nu even op wat beter weer om er aan te kunnen beginnen en dan nog eens een cursusje volgen bij Megs,en dan zou ik eigenlijk heel graag het wetsanden onder de knie krijgen,dan kan ik wagens mooi laten blinken,dit is eigenlijk een hobby waar je echt voldoening van krijgt.

Comment

Jaja, inderdaad!

Ik kan Wim niet genoeg bedanken hiervoor!!!

En ik ga hier nog wel even blijven hangen ook;

Gisteren een bestellingske geplaatst
          Ik ben gegaan voor shampoo, droogdoek, wax sealant, wheelsealant ontvetter etc van Poorboys en collinite,...

Efkes met ons vader geklapt aangezien die ook interesse had om zijn auto eens te laten blinken, die heeft er ook nog een DAP500 met poorboys startkit en een flesje blackhole en polish bijgedaan

Ik moet dan wel zijn auto flink doen, en onderhouden erna. Maar ach... graag gedaan!
          Ik rij niet hard, ik vlieg laag
          www.meevliegen.be

Comment

Working...
          X