Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zeer klein schadeplekje te herstellen (zonder spuiten)?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer klein schadeplekje te herstellen (zonder spuiten)?

Hallo,

Bij het openen van het bestuurdersportier botste ik tegen tegen de klink van een poort die op een heel klein plekje door de lak heen ging.
    De schade zit op een opvallende plek en ik zou er graag niet telkens mee geconfronteerd worden bij het instappen.

Ik heb geprobeerd om deze schade met lakstiftjes, vervolgens wetsanden en polijsten weg te werken maar ik slaag er niet in om de zilveren verf in de juiste mate aan te brengen, bovendien betwijfel ik eigenlijk of deze methode wel toepasbaar is op een zilverkleurige wagen op die plek.

Herspuiten van het bovenste gedeelte van het portier kost meer dan €400, vraag me niet waarom.
    Daarom ben ik op zoek naar een andere oplossing? Ervaringen?

Bedankt,
    Nathan

Last edited by Gere; 04/01/2011, 21:44.
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Spotrepair.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
      dacht ik ook.

Comment

Oké precies wat ik zocht!

Comment

Pas daar verdorie mee op. Er zijn belachelijk weinig goede spot-repairers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc Berings van Dentart
            Beste,

Dit is wat wij noemen een heel vervelende beschadiging daar de kleur zilver is wat wil zeggen dat we dit niet kunnen oplossen door een spotrepair
            Maar een volledige schildering + uitspuiten van de achterdeur en dan spreken we over een bedrag van 400€ excl BTW dan heb je wel een optimale herstelling
            Op de foto kan ik helaas niet zien of er een deukje in is dat kunnen we wel verwijderen en de beschadiging wat bijtippen met kleur en dat kost u dan max 40€
            maar het blijft wel zichtbaar en is enkel geminimaliseerd.
            Indien u nog verdere informatie wenst wil ik u graag verder helpen ,hieronder vindt u mijn gegevens

Met Vriendelijke Groeten

Luc Berings

Automotive Solutions
            www.dentart.be
            Zilver is dus het probeem Dat zei men mij bij de carrossier ook al.

Comment

voor nen goeie carrosier is dat geen prob zilver of geen zilver ,en kan dan volgens mij nog geen 400 euro kosten .

ik zou zeggen links en rechts eens polsen , ik weet wel ne goeie maar is in Mechelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blazer Bekijk Berichten
                voor nen goeie carrosier is dat geen prob zilver of geen zilver ,en kan dan volgens mij nog geen 400 euro kosten .

ik zou zeggen links en rechts eens polsen , ik weet wel ne goeie maar is in Mechelen
                Inmiddels nog een derde offerte inderdaad.
                Niet heel de deur maar enkel rond die plek herspuiten, klink demonteren zou nogal arbeidsintensief zijn = €280.
                Al begrijp ik niet goed hoe men die overgang kan wegkrijgen omdat je met zo'n dikke blanke laklaag zit.

Comment

Working...
                X