Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lakschade + bluts door steeninslag & lakschade door handmatige carwash

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lakschade + bluts door steeninslag & lakschade door handmatige carwash

Beste allen,

Zoals blijkt uit de foto's in bijlage heb ik op mijn Z4 die nog geen half jaar oud is wat schade opgelopen door:
    - een vermoedelijke steeninslag (met kleine bluts en lakschade tot gevolg - lakschade is blijkbaar volledig door de lak); en
    - een aantal duidelijk zichtbare krassen in de lak door een handmatige carwash.

De enige oplossing die de BMW garage weet voor te stellen is het uitblutsen en volledig herspuiten van de motorkop. Daaraan hangt echter een prijskaartje van ongeveer 1000 euro.

Dit lijkt me echter wat "overkill". Ik hoor het graag als iemand betere ideeën heeft.

Met vriendelijke groet,

K
    Bijgevoegde Bestanden

Welkom.

1000€ is sowieso al overdreven om een motorkap te herspuiten.
    Ik zou eens gaan aankloppen bij een firma die spotrepairs doen. Vaak zijn die wel in staat om mooie reparaties uit te voeren zodat je er niets meer van ziet maar dit is wel een zeer opvallende plek natuurlijk...
    Die andere krassen kan je bij een deftige detailer laten wegpolieren als ze niet te ernstig zijn (moeilijk te zien op foto).
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Bedankt voor de snelle reactie.

Ken jij of iemand anders een goede firma voor spotrepairs in de buurt van Lier?

Wat betreft de andere krassen - ik volg dit forum al een tijdje en heb al goede reacties gezien over Wax-it. Dat is echter nogal ver van Lier. Zijn er anderen die een gelijkaardige kwaliteit afleveren?

Comment

Wij kunnen die deuk laten uitlepelen en kunnen die kras wat bijwerken zodat je een 80% goed resultaat krijgt en het niet meer zal opvallen

Incl een full detail denk ik niet dat je het bedrag kwijt zal zijn dat je eerder vernoemde

Je kan altijd mailen of pm'en voor meer informatie

Comment

Working...
        X