Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Turtle wax - Commandant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Turtle wax - Commandant

Beste,

Ik heb vorige week mijn auto eens goed gewassen en hem daarna met turtle wax behandeld. Nu zaten er links en rechts nog wat krassen en heb ik gister met commandant (groene pot) enkele stukken nog eens over gedaan om de krassen weg te halen.

Moet ik nu na het gebruik van commandant nog eens de auto behandelen met turtle wax of is dit niet nodig?

Gr

Na commandant steeds weer een beschermlaag leggen.

Comment

Ai ai, ik denk dat er een paar detailjongens uit hun dak gaan vliegen

Comment

Hebben we weer wat te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
          Ai ai, ik denk dat er een paar detailjongens uit hun dak gaan vliegen
          tja, ooit zijn we allemaal zo min of meer gestart....laat ons zeggen dat er alternatieven voor te vinden zijn

maar on topic : de commandant verwijdert de nog aanwezige waxlaag; dus moet je naderhand de behandelde plaatsen terug voorzien van een laagje wax om te beschermen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
            tja, ooit zijn we allemaal zo min of meer gestart....laat ons zeggen dat er alternatieven voor te vinden zijn

maar on topic : de commandant verwijdert de nog aanwezige waxlaag; dus moet je naderhand de behandelde plaatsen terug voorzien van een laagje wax om te beschermen.
            Ok, dankje!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
              Hebben we weer wat te doen
              Waarom?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                Waarom?
                Omdat ik na de commandant nog niet gewaxed heb

Comment

ok

Comment

Heb ook commandant gebruikt, en zou er best toch een waxlaag over leggen.
                    Heb het ook nog niet gedaan, maar bon hij blinkt nu toch al 6 maand na de commandant..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LaZeR Bekijk Berichten
                      Heb ook commandant gebruikt, en zou er best toch een waxlaag over leggen.
                      Heb het ook nog niet gedaan, maar bon hij blinkt nu toch al 6 maand na de commandant..
                      glans wil niet zeggen dat het beschermd is. Het water moet er aflopen (schuine vlakken) of er in grote druppels blijven opstaan(platte vlakken). sheeting en beeding heet dat.

Comment

Working...
                      X