Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed simoniseeradresje rond brussel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goed simoniseeradresje rond brussel

besten,

ik zou mijn auto eens willen simoniseren nu hij de gezegende leeftijd van 5,5 jaar heeft bereikt en meestal buiten staat.

kent iemand een goed adresje rond brussel? gelieve enkel te posten als je zeker weet dat men goed werk levert, want ik geef mijn edele mercedes liever niet in handen van onbekenden die onzeker resultaat afleveren.

thnx

k
    bmw 116d sportshatch

Kuch , kuch

Ow, en "simoniseren" ... Dat doen wij niet
    Tenzij het iets met simoni te maken heeft natuurlijk, maar zoiets moet je mar rechtstreeks met hem regelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Kuch , kuch

Comment

Wat is simoniseren eigenlijk ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
          Wat is simoniseren eigenlijk ?
          velgen die al 2,5 jaar niet meer gewassen zijn aan Simoni geven en dan hopen
          dat hij ze proper krijgt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            velgen die al 2,5 jaar niet meer gewassen zijn aan Simoni geven en dan hopen
            dat hij ze proper krijgt

Maar hij doet het toch maar

Comment

ben ik nu de enige die het mopje niet doorheeft?

ik zoek dus gewoon een goed simoniseer-adresje in de buurt van brussel omdat ik geen tijd heb om het zelf te doen. het enige doel is mijn lak een beschermende laag geven. ik zou niet weten waarom ik mijn auto zou willen laten "detailen".

thnx
              bmw 116d sportshatch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                ben ik nu de enige die het mopje niet doorheeft?

ik zoek dus gewoon een goed simoniseer-adresje in de buurt van brussel omdat ik geen tijd heb om het zelf te doen. het enige doel is mijn lak een beschermende laag geven. ik zou niet weten waarom ik mijn auto zou willen laten "detailen".

thnx

ik vrees ervoor

je wagen een laagje bescherming geven heet "waxen". "simoniseren" is een volkse naam voor wat ooit een soort van polish met wax was van het merk SIMONIZ.

Eigenlijk het zelfde als "bic" dat eigenlijk een merk van balpen is.

Ik vermoed na 5,5 jaar buitenstaan zonder wax, eerst een voorbehandeling nodig gaat zijn vooraleer je die wax laat aanbrengen.

tik in google maar eens " het vijfstappenplan" in; dan weet je wat ik hiermee bedoel

Meer doen dan zomaar een laagje wax op de vuile lak smeren heet "detailen". Ik ben ervan overtuigd dat je later blij zult zijn dat iemand je wagen "gedetailed" heeft ipv. gewoon waxen.

U doet toch waarschijnlijk ook geen net kostuum aan zonder je ervoor te wassen nadat je in de tuin hebt gewerkt

Comment

werkt zo een detailing ook lichte krassen weg?

ik ben nl onlangs tegen een metalen vuilbak gereden bij het parkeren en nadien iets te hard geschuurd vrees ik... jaja, het overkomt de besten... :-)
                  bmw 116d sportshatch

Comment

dubbel
                    Last edited by koenvj; 07/04/2011, 01:43.
                    bmw 116d sportshatch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                      werkt zo een detailing ook lichte krassen weg?

ik ben nl onlangs tegen een metalen vuilbak gereden bij het parkeren en nadien iets te hard geschuurd vrees ik... jaja, het overkomt de besten... :-)

Natuurlijk. Als de krassen heel diep zijn, krijg je ze wel helemaal niet meer weg, maar kan je ze wel voor een heel stuk vervagen.

Comment

Bij een detailbeurt is één van de stappen het polieren van de lak zodat de meeste krassen verwijderd worden.

Comment

Detailen is ook een beetje een gehypte naam he...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                            Detailen is ook een beetje een gehypte naam he...

Gelanceerd door een bende janetten, echte mannen simoniseren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                              Op die matte zachte jappenlak gaat dat nog wel ja
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten

doe gerust verder met je simoniseren...mij zal het niet storen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                  Op die matte zachte jappenlak gaat dat nog wel ja

Ik zal maar niet te hard wrijven dan

Comment

ondertussen al iets gevonden?

Comment

neeje, want de afgelopen weekends waren vrij druk: schoon weer, weekendje weg etc.

ik heb wel gehoord dat er in asse een goed adresje zou zijn. hun car wash is alleszins vrij ok
                                      bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                      X