Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Detailing bij bestickering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Detailing bij bestickering

Ik wou eens polsen hoe het eigenlijk zit qua detailing bij een wagen die stickertuning ( ) heeft, zoals bij de R26.R

Wordt dat afgeplakt, verwijderd, of denk ik nu teveel aan dat topic van die zieke kerel met z'n vauxhall opc?

Verder zou ik nog eventueel wat vrienden en collega's een plezier doen door wat sponsoring op de kar te gooien - wordt dit ook voornamelijk met stickers gedaan, waar wordt dit gemaakt/"gemonteerd"?

Thanks!

Deel 1 van de vraag:
    Omdat stickers zachter en gevoeliger zijn in vergelijking met de rest van de lak worden ze afgeplakt, zeker bij zware correcties waar de temperatuur al snel oploopt. Indien je heel ver gaat kan je die afnemen maar dan zit je natuurlijk met de kost om ze terug te kopen/maken en te monteren.

Deel 2:
    Wil je zelf sponsoring plaatsen dan wordt dat inderdaad met stickers gedaan. In principe is alles mogelijk, maar één kleuren print kost natuurlijk stukken minder.
    Afhankelijk van hoe moeilijk ze zijn laten we dit bij Ketchonaise Graphics of twee locals doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
      Deel 1 van de vraag:
      Omdat stickers zachter en gevoeliger zijn in vergelijking met de rest van de lak worden ze afgeplakt, zeker bij zware correcties waar de temperatuur al snel oploopt. Indien je heel ver gaat kan je die afnemen maar dan zit je natuurlijk met de kost om ze terug te kopen/maken en te monteren.
      Vermoedde al zoiets, maar kon zijn dat dat al bij al nog een "easy" jobke is, en geen idee in welke mate jullie fanatiek zijn. Ik vermoed in dezelfde mate als de klant z'n portefeuille

Deel 2:
      Wil je zelf sponsoring plaatsen dan wordt dat inderdaad met stickers gedaan. In principe is alles mogelijk, maar één kleuren print kost natuurlijk stukken minder.
      Afhankelijk van hoe moeilijk ze zijn laten we dit bij Ketchonaise Graphics of twee locals doen.
      Daar kan ook een eigen design ingestuurd worden? Kunnen ze overweg met de maten van de "meeste" wagens, of moet je dat zelf al perfect inpassen in de afmetingen? En hoe zit het met plexiglas, toch gewone stickers gebruiken of moet daar iets speciaals ingezet worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
        Vermoedde al zoiets, maar kon zijn dat dat al bij al nog een "easy" jobke is, en geen idee in welke mate jullie fanatiek zijn. Ik vermoed in dezelfde mate als de klant z'n portefeuille
        Als de klant dat betaalt, dan nemen we dat er wel af maar in sommige gevallen is het eenvoudiger werken voor ons wanneer die er op blijven.

Klant is koning hé

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
        Daar kan ook een eigen design ingestuurd worden? Kunnen ze overweg met de maten van de "meeste" wagens, of moet je dat zelf al perfect inpassen in de afmetingen? En hoe zit het met plexiglas, toch gewone stickers gebruiken of moet daar iets speciaals ingezet worden?
        Een eigen design is natuurlijk helemaal mogelijk.
        Hou rekening met het uitvergroten, een afbeelding van 500px op 500px is dus niet mogelijk. Het liefst van al werken met "oneindig" grootte formaten zoals .eps of gewoon met grote afbeeldingen / logo's.
        Ketchonaise kan overweg met de afmetingen van de meeste gekende wagens, daar heeft ie een database voor. Natuurlijk is tot op de mm perfect werken moeilijker.

Voor plexi kunnen identieke stickers gebruikt worden. Mogelijks stellen ze zelf een lichtere sticker voor, lichter van lijm of structuur zodat die makkelijker te verwijderen valt.

Comment

Zalig Shemoni, thanks - ik hou u op de hoogte als ik bepaalde concrete zaken heb.

Comment

Had op m'n gestripte Itr ook sponsoring , alles voor een gratis bickyburger

Comment

Ik zou toch voor reclame van Uncle Ben's gegaan zijn op zo'n rijstkar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Ik zou toch voor reclame van Uncle Ben's gegaan zijn op zo'n rijstkar.

Comment

Working...
                X