Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dank u Wax-IT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dank u Wax-IT

Zeker geen reclame, gewoon dank word!
    Ik heb heel veel gelezen over detailing lak, heel veel geleerd daarover, polieren enz. Heel wat gekocht bij Wax-it. Met heel goeie advies en uitgebreide uitleg van Simon & Bert. En eidelijk deze weekend mijn auto onder handen genomen.
    Het resultaat:
    dus alles volgens schema wassen, kleien ...
    Gebruikte producten:
    Blackfire was producten shampoo ...
    Clay + Clay Lubricant Blackfire
    Dap 900
    Poorboy's SSR3, SSR2, SSR3
    Mondello pads (wit, oranje, zwart)
    Poorboy's Black Hole
    Blackfire midnight carnauba wax
    En al verschillende doeken etc
    Voor en na fotos

P.S. mijn eerste ervaring met auto polieren. Ik vind persoonlijk, dat kon beter zijn, maar achter 8u met dap 900 in je handen, je will eindelijk gaan iets gaan eten, drinken, neu ... ow pardon DDDD
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 26/04/2011, 23:46.

Niet slecht voor een eerste keer. Mooie Lexus trouwens.

Comment

Knappe 50/50! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent

Comment

Met welke producten heeft u gewerkt?

Comment

ja, welke producten ?

Comment

/edit eerste post.
            Jammer genoeg geen goeie fotos ervan. Eerst ik was 2.5u bezig met mijn kapo, proberen en nog eens proberen, dus leren werken met polier mashintje. En problem was ook, dat mijn kapo heeft redelijk veel steenslag, heel mijn kapo kleine puntjes, of is dat van zand, of wat weet ik veel.
            eers ik ben begost met SSR2 op het witte pad. Achter een halfe kapo, mijn pad was bijna grijs, zwart kizig, heel vuil. Ik vond het raar, want ik heb redelijk met klei gewerkt, dat mijn lak zuiver is.

In 2 dagen tijd, toch zeker 14u aan gewerkt. En het is nog niet volledig afgewerkt. Mijn voor bumper ik ga moeten nog een keer deftig doen.

Bijzonderste is, dat mijn lak is veel beter dat het was.
            Last edited by ; 26/04/2011, 23:48.

Comment

Mooie auto .
              Weet je of de lak van de Lexus bekend staat als harde of zachte wax?
              Zijn deze producten door Wax It aangeraden speciaal voor een zwarte Lexus?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walterclaes Bekijk Berichten
                Mooie auto .
                Weet je of de lak van de Lexus bekend staat als harde of zachte wax?
                Zijn deze producten door Wax It aangeraden speciaal voor een zwarte Lexus?
                Ik denk dat lak van die Lexus is meer hard, dat zacht. Poorboy's is meer gekend voor zachte lak, of voor beginers. Ja, alle producten zijn aangeraden voor een zwarte Lexus.

Comment

Working...
                X