Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Braakselgeur verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Braakselgeur verwijderen

Mijne zoon heeft overgegeven achteraan in de auto.
    Alles zo goed mogelijk proberen op te ruimen met zeepsop.

Maar het stinkt nog, en met de zomer voor de deur gaat het volgens mij enkel erger worden, veel erger.
    Helaas was het ook op en tussen de rail van de passagierstoel waar we dus niet bij kunnen.

Wie heeft er nuttige tips?

Ir-Fuel heeft daar ervaring mee.

Comment

Frankie zei vroeger iets van een schaaltje gemalen koffie in de auto zetten, de geur zou daarin trekken.

Comment

Mijn schoonouders hebben een auto moeten verkopen omwille van die reden

Comment

Dat van die koffie heb ik op een ander forum ook gelezen.

Comment

Spons in een potje overgoten met azijn , en dit in de auto plaatsen 's nachts
            Mijn zoon heeft wel 100 keer overgegeven in onze auto vroeger

Comment

febrèze?

Comment

Je moet de oorzaak aanpakken hè, niet het gevolg verdoezelen.
                Dat braaksel gaat niet tussen die rails uit kruipen en op die spons of in die koffie te gaan liggen hè

Een dieptereiniging van alles waar kots op is gekomen dus
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
                  Ir-Fuel heeft daar ervaring mee.
                  Sit-repke ?
                  lijkt me een grappig verhaal achter te zitten
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                    Je moet de oorzaak aanpakken hè, niet het gevolg verdoezelen.
                    Dat braaksel gaat niet tussen die rails uit kruipen en op die spons of in die koffie te gaan liggen hè

Een dieptereiniging van alles waar kots op is gekomen dus
                    eigenlijk heeft hij gelijk ; de extractor met APC+ en gaan met de banaan.
                    Daarna de stof terug behandelen met een vuilafstotend produkt om een beschermende film te leggen.

Comment

trackday Ecuyers, hij had een kennis van een forummer mee en die signaleerde niet dat hij onwel aan het worden was. wax-it mocht heel de middenconsole demonteren om alles weg te krijgen.
                      1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                        trackday Ecuyers, hij had een kennis van een forummer mee en die signaleerde niet dat hij onwel aan het worden was. wax-it mocht heel de middenconsole demonteren om alles weg te krijgen.
                        Hahahahahaha
                        Best erg eigenlijk, maar toch grappig
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                          eigenlijk heeft hij gelijk ; de extractor met APC+ en gaan met de banaan.
                          De wat met de wie??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                            De wat met de wie??
                            Een extractor. is een dieptereinigingsapparaat.. Spuit vloeistof in en zuigt het er daarna weer uit..

Ik heb een alutec2000

APC+ is van Meguiars en is de vloeistof dat je bij het water doet en is een ontvetter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NHke Bekijk Berichten
                              Een extractor. is een dieptereinigingsapparaat.. Spuit vloeistof in en zuigt het er daarna weer uit..

Ik heb een alutec2000

APC+ is van Meguiars en is de vloeistof dat je bij het water doet en is een ontvetter.
                              yep, ik heb daar de opvolger van...werkt ongelooflijk goed

Die kan je trouwens huren ook...bij Boels bijvoorbeeld. wordt dikwijls gebruikt om tapijten te reinigen; maar bovenstaande versies hebben ook een kleinere zuigmond bijgeleverd voor autobekleding.
                              Last edited by ; 19/05/2011, 19:18.

Comment

Heb zojuist een een koffielepel gemalen koffie uitgestrooid.
                                Vooral uit benieuwdheid eigenlijk.

En dat spul laat zich makkelijk opstofzuigen mocht het niet veel uithalen.

Weet iemand hoe moeilijk het is om bijvoorbeeld de volledige passagierstoel te verwijderen?
                                En de rails waar die op staat?

Comment

Een stoel+rails zit vast met 4 bouten en waarschijnlijk nog een kabel.
                                  Als je stoel een airbag heeft koppel je best de batterij af om foutmelding achteraf te vermijden. Redelijk straight forward werkje
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

De geur in mijn auro is nu 's morgens neutraa en na een dagje bakken in de zon is het moeilijk te omschrijven maar zeker niet onaagenaam.

Ga het zo laten en binnen paar dagen misschien die koffie eens opstofzuigen om te zien wat het dan geeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                      Een stoel+rails zit vast met 4 bouten en waarschijnlijk nog een kabel.
                                      Als je stoel een airbag heeft koppel je best de batterij af om foutmelding achteraf te vermijden. Redelijk straight forward werkje
                                      Even threadje kapen; Ik ga de stoelen van mijn polo 6n2 demonteren om eronder goed te kunnen kuisen.
                                      Als ik het goed begrijp moet je dus de eerst de accu loskoppelen: eerst de - losmaken en dan de +.
                                      Nadien een half uurtje wachten, nadien de stoelen losmaken door 4 bouten(torx?) los te maken en de stoel eruit te schuiven.
                                      En nadien om de accu terug aan te koppelen eerst de + vastmaken en dan de -.

Ik weet niet veel van auto's dus klopt dit ongeveer?
                                      Last edited by ; 27/05/2011, 08:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Big_Joe Bekijk Berichten
                                        Even threadje kapen; Ik ga de stoelen van mijn polo 6n2 demonteren om eronder goed te kunnen kuisen.
                                        Als ik het goed begrijp moet je dus de eerst de accu loskoppelen: eerst de - losmaken en dan de +.
                                        Nadien een half uurtje wachten, nadien de stoelen losmaken door 4 bouten(torx?) los te maken en de stoel eruit te schuiven.
                                        En nadien om de accu terug aan te koppelen eerst de + vastmaken en dan de -.

Ik weet niet veel van auto's dus klopt dit ongeveer?

Auto met airbag in de stoelen:
                                        - Bouten losmaken
                                        - Stoel lichtjes kantelen
                                        - Stekker losmaken
                                        - CONTACT NIET OPZETTEN TOTDAT JE ALLES IN DE OMGEKEERDE VOLGORDE TERUG GEINSTALLEERD HEBT

Auto zonder airbag in de stoelen:
                                        - Bouten losmaken
                                        - Terug monteren na het opkuisen van de kots!

Edit:
                                        Iedereen begint hier weer met " Meguiars " en andere hype-spulletjes van de "detailers" van deze wereld.
                                        Men zou beter eerst eens leren fatsoenlijk te stofzuigen!

Comment

Working...
                                        X