Ik heb een zwarte (unilak) BMW 1, die ik de dag van ontvangst onmiddelijk in de wax gezet heb met Blackfire All finish protection sealant (2 lagen). BIj de wekelijkse wasbeurt van 2 weken geleden, merkte ik dat de randen van opgedroogde druppels duidelijk zichtbaar zijn (zeker op de motorkap en het dak). Bij de volgende wasbeurten (zoals vandaag), blijven deze contouren zichtbaar. Ik wou de auto nu nog waxen met Swissvax Onyx, maar denk dat dit geen zin heeft indien de randen aanwezig zijn. Iemand tips om dit te verhelpen, moet je dit kleien of volstaat APC oplossing? Hoe vermijdt je dergelijke randen (ik was de wagen nooit in de zon)?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
opgedroogde druppels
Collapse
X
-
Hoe droog je de wagen?
Met Gloss-it ultra plush drying towel samen met Blackfire Deep Gloss spray sealant
Slaapt hij buiten? Nee
Ondergrondse (betonnen) garage?
Ja, ondergrondse garage in appartementsblok
Wat heb je voor de bescherming gedaan?
De eerste dag dat ik de wagen had (ongeveer maand geleden), gewassen met Blackfire shampoo en lambswool washmitt
Welke shampoo gebruik je?
Blackfire Gloss shampoo&conditioner
Wat doe je nog naast apc of kleien?
Heb nog niet gekleid, APC gebruik ik voor wielkasten en voor het verwijderen van vliegen op de voorbumper en voor de ruiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenLeuk om horen !Hier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
Comment